Deku szemszöge:
Nem veszi fel...
Ne hogy meg legyen sértődve mert leütöm.Jó nem érdekel, hogy késő van én át megyek hozzá.
Kisebb séta után már a háza előtt voltam. Pár másodperc várakozás után becsengettem, de nem nyitott ajtót. Mégegyszer csengettem, de már erősebben nyomtam meg a csengőt.- Tudom, hogy itthon vagy! Ne ignorálj légy szíves! - kiabáltam kintről, hogy meghallja. Tudom, hogy bent van mert égnek a lámpák és az ablakból látom a mozgását.
És végre kinyílt az ajtó. Egy részeg Bakugou állt előttem. Hogy honnan tudom, hogy részeg? Csak rá kell nézni és bűzlik a piától.
- Mit akarsz?
- Komolyan részeg vagy?
- Azt k..Kéerdeztem mit akarsz?
- Mit akarok? Nem válaszoltál az üzeneteimre, nem vetted fel a telefont. Aggódtam!
- Háhááá...mikor lettél te ilyen vicces?
- M-mi? Te azt hiszed viccelek? - erre már nem válaszolt, nyitva hagyta az ajtó ( gondolom mert részeg és azt se tudja mit csinál ) és be vánszorgott a nappaliba majd ledobta magát a kanapéra. Lehet nem kéne az ő házába csak úgy be mennem, de nem hagyhatom így egyedül még a végén valami hülyeséget csinál.- Mi a fasznak vagy még itt..huh?
- Nem hagylak csak így itt
- Majd én e..elmondom hogy mit csinálj! - nekem akart jönni, de rám esett. Szél lassan kinyitottam a szemem és Bakugot láttam felettem.- M-mit csinálsz? M-mássz l-le rólam!! - tűz forró volt az arcom. Anélkül is tudtam, hogy hozzá értem volna.
- Nem.
- M-mi?
- Basszáaaal meeeg! - tényleg nagyon részeg jesszusom..
- Hé! Csak a pia beszél belőled! - nem válaszolt. Szuszogásra lettem figyelmes. Most komolyan elaludt? Mint egy nagy gyerek...
Remélem holnap lessz olyan jó állapotban, hogy megbeszéljünk mindent.- Mi van velünk?..
Sziasztok!
Ez egy kicsit rövidebb lett, de én remélem, hogy így is élvezhető lesz talán egy kicsit is ez a rész :DSzép napot nektek!
YOU ARE READING
Egymásé ( BakuDeku ) 2 BEFEJEZVE
RomanceSziasztok ez itt a BakuDeku "Francba!" című könyvnek a második része ezért kérem azokat akik azt még nem olvasták el azok először kezdjék azzal. Köszönöm :)