Dedi ve yanında uyuyan çocuğu izlerken uyuyakaldı Minho
________________________________Jisung'tan
Belime bir elin atılması ve beni kendisine çekmesiyle birlikte uyandım.Minho hyung'u uyandırmamaya özen göstererek O'nun tarafına doğru döndüm, artık yüzyüzeydik.
Yastık yanağına baskı uyguladığı için dudakları öne çıkmıştı ve bu durumda çok tatlı gözüküyordu yavaşça yanımdaki komidinin üstünden telefonu aldım ve bir kaç fotoğraf çektim.
-Çekimin bitti mi Hannie
-Oh, günaydın hyung ne zaman uyandın
-Telefonunu almak için döndüğünden beri uyanığım
-Üzgünüm hyung ama çok tatlıydın
-Yaşamak için az zamanın kalmış gibi hissediyor musun?Ben hissediyorum da
Dedikten sonra eli yavaş yavaş kalçama doğru inmeye başlamıştı
-Hmm,Hyung
-Efendim Hannie
-Bence bugün yataktan biraz daha geç kalkabiliriz,sence?
-Bence de güzelim
Yazardan
Smut uyarısı⚠️
Dedi ve Jisung'un üstüne çıktı Minho.
Yüzüne yaklaşıp dudaklarını öpmeye başladı aynı zamanda eli de rahat durmuyordu.Jisung'un tişörtünden içeriye sokup karın kaslarında elini gezdirmeye başladı,arada belini sıkıyordu.
Minho Jisung'un alt dudağını ısırınca Jisung dudağını araladı ve büyük olanın dilinin ağzının içinde keşke çıkmasına izin verdi.
Minho'nun dili ne zaman damağına değse daha yüksek bir inleme çıkartıyordu.Minho duyduğu boğuk inlemelerle birlikte Jisung'tan ayrılıp tişörtünü ve arkasından Jisung'un tişörtünü çıkarttı.Tekrar dudaklarını birleştirdikten sonra elini Jisung'un sağ göğüs ucuna attı ve okşamaya başladı.
Jisung'un eli Minho'nun sırtında izler bırakıyordu.
Minho Jisung'un dudaklarından boynuna indi ve bir iki gün geçmeyecek izler bıraktı.
Jisung artık dayanamayacağını anladığında elini Minho'nun önündeki şişkinliğine attı ve okşamaya başladı.Boynuna değen her dilde daha fazla hassaslaşıyordu.
Minho penisinde Jisung'un elini hissetmesiyle kafasını geriye atarak odaya sesli bir inleme bıraktı.
"Ahh,sikeyim Jisung"
Minho elini kendi eşofmanına götürdü ve çıkartıp bir kenara fırlattı,Jisung'un eşofmanını da çıkarttıktan sonra iç çamaşırının üstünden penisini okşadı ve Jisung'un odaya büyük bir inleme bırakmasına sebep oldu
"Ahh Hyung dayanamıyorum,lütfen"
"Lütfen ne bebeğim,seni anlayamıyorum"
"Lütfen becer beni hyung sana ihtiyacım var"
"Zevkle küçüğüm"
Minho iki parmağını Jisung'un ağzına uzattı ve emmesini söyledi.
Jisung ağzındaki parmakları zevkle emiyor yalıyor ara ara ısırık bırakıyordu.Emerken Minho'nun gözlerinin içine bakıyordu ve zevk aldığını hissediyordu
Minho eline gelen bir dil darbesiyle tıslayarak ellerini çekmiş ve Jisung'un deliğinin etrafında gezdirmişti.Küçüğünün yüz ifadesini gördükçe penisi mümkünmüş gibi daha fazla büyüyordu ve artık gerçekten dayanamadığını anlayınca bir parmağını sıcak ve dar deliğe itti.
Parmağıyla ritim tutuyorken Jisung dayanamadığı için ağlamaya başlamıştı.Minho ikinci parmağını da içine gönderdikten sonra çok geçmeden makas hareketi yaparak elini sıcak delikten çıkardı ve penisini bir kaç kere çekiştirip Jisung'un deliğine konumladı ve yavaş yavaş girmeye başladı.
Jisung içine yavaş yavaş giren uzunlukla birlikte acı ve zevki bir arada yaşıyordu.
Minho bütün penisini yarısındayken bir anda içine itmesiyle Jisung'tan bir çığlık almıştı.
"Üzgünüm dayanamadım"
"Hyung lütfen hareket et"
Demesiyle birlikte yavaş yavaş hareket etmeye başlamıştı.Gittikçe biraz daha hızlanıyordu.
Penisini içinden çıkartıp Jisung'u ters çevirdi ve kendine doğru çekip içine tekrar girdi ve bu sefer daha hızlı hareket etmeye başladı.Jisung'un sırtı Minho'nun göğsüne değiyordu.
Jisung ensesinde hissettiği sıcak nefeslerle birlikte daha fazla zevk alıyordu,birden kulağında hissettiği dille birlikte derin bir inleme bıraktı odaya sona yaklaştığını hissediyordu.Minho'ya haber vermek için ağzını açtığında içinden çıkıp hızla tekrar giren penisle birlikte "ahh hyung çok güzel hissettiriyor"demişti.
Arkasından "hyung g-geleceğim"demişti ve Minho'dan
"Mmmh,gel bebeğim"
Cevabını almıştı.Penisine değen elle birlikte daha fazla dayanamadı ve Minho'nun eli ile yatağı beyaz sıvısıyla kirletti.
Arkasından içine akan sıcak sıvı ile inledi.
Minho'da Jisung'un içinden çıkıp deliğinden akan kendi sıvısını izledi.Bir süre sonra Jisung'u kucağına aldı ve banyoya ilerledi.
Smut bitişi⚠️
Minho'dan
-Çok iyiydin güzelim
-Sende hyung,hayatımda ilk defa bu kadar zevk aldım sanırım
-Bundan sonra...benimsin Jisungie
-Seninim hyung ama
-Ama?
-Bir çıkma teklifi de beklerim yani sonuçta ben burda götümü vermişim çıkma teklifi onun yanında ne ki
-Bebeğim
-Efendim
-Sevgilim olur musun?
-Olurum hyung,seni seviyorum
-Bende seni seviyorum güzelim hatta...ilk gördüğüm andan beri diyebilirim
-Teşekkür ederim hyung
-Neden
-Beni sevdiğin için
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Ben ne yazdım yaaa
2-3 günde aşık ettim bunları birbirine
Sizi seviyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni seviyorum/Minsung
Ficción GeneralHan jisung ve Lee Minho aynı şehire giderlerken tanışırlar ve gemide geçirdikleri günden sonra sevgili olurlar. Jisung'un kaçırılmasından sonra Minho Jisung'u bulmaya yemin eder fakat her şey o kadar da kolay değildir Smut içerir Angst değil İyi...