0.2

3 0 0
                                    


Happy Pills by Weathers

"I take my pills and I'm happy all the time/ I'm happy all the time (x2) / I love my girl but she ain't worth the price..."

Defterlerin iç kapak kısmına isim-soy isim yazarken açtığı şarkıyı mırıldanıyor, sıkıldığı ve hızlıca bitirip takip ettiği manga serisinin aldığı devam ciltini okumak için kötü yazmayı umursamıyordu.

Son defteride tamamladıktan sonra elindeki tükenmez kalemin kapağını kapatıp yere atmış, poşetlerin içinden mangayı bulduğu gibi yatağa atmıştı kendini.

  2 saate kadar resim panellerini inceleyerek okuduğu yeni ciltin bitmesi ile yatakta tepinmişti. Mangaların bu özelliğini sevmiyordu, o kadar kısa süre içerisinde bitmeleri kafayı yeme sebebiydi onun için.

"Melih ! Aslı ! Yemek hazır ! Çıkın şu odalarınızdan artık !"

Annesinin çağırışı ile zaten bitmiş olan cilti kitaplığındaki serinin sonuna yerleştirip seri figürü ile desteklemişti. Maddi şeylere değer vermeyi doğru bulmasada şu hayattaki en önemli şeylerden biri kitaplığıydı onun için. Severek izlediği animelerin posterlerini ve yaptığı çizimleri rafların arkasına yapıştırmıştı. Mangaları ve okuduğu romanları düzenlenmiş bir şekilde diziliydi. Çok isteyerek aldığı figürler ve dinlediği bir kaç grubun albümleri vardı. Hepsi estetik bir şekilde beyaz kitaplıkta sergileniyordu.

Ters dubleks evlerinde odası alt katta ablasının odasının karşısındaydı. Kapısında ablasının 'no entry' çıkartmasının aksine yine kendi çizimleri ile doluydu. Ablasının da kendisinin de estetik tarzlarına ters düşüyordu karakterleri. Asıl sosyal olan ablasının aksine fazla asosyal bir kişileğe sahipti.

Yukarı katta bulunan mutfağa çıkmak için merdivenlere yöneldiğinde ablası da odasından çıkmıştı.

|•|

"Bu yıl derslerinize asılmanızı istiyorum. Evde ben olmayacağım diye disiplini bırakmayın ve annenizi de üzmeyin. Birbirinize sahip çıkın tamam mı ?"

Yemek ortasında babaları emlak işi için yurt dışına çıkacağından bahsedip uyarılarda bulunurken başlarını sallamışlardı abla kardeş.

İkiside alışıktı babalarının iş için seyahate çıkmalarına ama ilk defa bu kadar uzun süreli gidecekti, bu yüzden onu özleyeceklerine dair bir kaç şey söylemişler uzun süre tam olmayacak aile yemeklerinin eğlenceli geçmesi için tatildeki güzel anılarından bahsetmişlerdi.

Melih tanıştığı Mert ismindeki çocuğu anlatırken gözleri parlıyordu. Tabii kendisi bunun farkında olmasada ablasının dikkatini çekmişti.

" Evet, çok eğlenceli biri gibiydi. Behlül'e Bihter adında eş aradığıyla ilgili bir şeyde söylemişti."

  Ailesi gülerken kalan son kaşık yemeğinide ağzına atmıştı 'Müsadenizle.' diyerek tabağınıda alıp bulaşık makinesine koymak için mutfağa geçmişti.

"Bu akşam odama gelsene, film izleyip abla kardeş gecesi yaparız ?"

Arkasından gelen ablasının teklifini kabul ederek ellerini yıkayıp yeniden yemek masasınında oturan annesinin yanına gidip  'Ellerine sağlık.' demişti yanaklarından öperken.

Aşağı kata inerken ablasının teklifi için şarjda olan telefonunu almış ardından mutfaktan aşırdığı bir kaç atıştırmalığı çekmecesinden çıkartarak çoktan odasına kapanmış olan kızın kapısını tıklatmıştı.

İçeri girip ablasının çift kişilik yatağında bağdaş kurararak önündeki laptoptan filmlere baktığını görmüş, yanına kurulmak için hareketlenmişti.

-Fancy- BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin