Sarcasm by Get Scared" You've got me shaking from the way you're talking / My heart is breaking but there's no use crying..."
Sabahın köründe kalkıp dün akşam erken yatıcam diyerek alamadığı duşu almış şuanda da kıvırcık hafif omuzlarına değen kumral saçlarının gün içinde kabarmaması için ablasının önerdiği köpük ile sabitliyordu.
Gece uyurken otomatik süre ayarı yüzünden durmuş olan playlisti uyandığı gibi geri başlatmıştı. Müzik dinlemeyi seviyordu, genel anlamda her anının müzik ile geçmesinden zevk alıyordu. Yeni şarkılar keşfetmek ve sözlerindeki anlamı araştırmak günlük hobisiydi. Yinede ne kadar çok yeni şarkı öğrenirse öğrensin o ara takıldığı şarkılardan asla kopanıyordu. Bir iki şarkı o haftanın modu olarak sürekli ya zihninde ya da telefonunda tekrar edip duruyordu.
Bütün öğrencilerin şikayetçi olduğu ama genel anlamda tüm ülkede asla kullanım dışına çıkmayan lakos yaka okul armalı formasını başından geçirmiş, havalar daha o kadar soğumadığı için üzerinede düz renk beyaz bir gömleğini feda etmişti.
Kulaklıklarını takarken etajerin üzerindeki uzak gözlüğünün kutusunu fark etmiş son anda çantasına atmıştı. Günlük hayatında miyop olması pek bir sıkıntı çıkarmıyordu, numarası düşüktü, yinede tahtayı görmekte zorlanacağını biliyordu. İlk günden ders anlatmayacaklarını umarak dün akşam hazırlanırken çantasına koymamıştı fakat bu sabah içinden bir ses bir kaç saykopat hocanın yerinde duramayacağını fısıldamıştı ona.
Hâlâ uyuyan annesi ve ablasını uyandırmamak için sessizce merdivenlerden yukarı süzülmüş, siyah beyaz klasik converse'lerini ayağına geçirip servisi beklemek adına kapı önündeki kaldırıma geçmişti.
Aklına gelen şey ile bir heyecan ile dm kutusuna girip son günlerde sıkça mesajlaştığı ismin üzerine tıklamıştı.
Dm
Meloow_D:
İlk günden devamsızlık
yapmayacaksın di mi ?
Tören sırasından seni görmek için 12 sınıfların sırasına bakıp durucamMert.K:
Aslında bu yıl okula gelmeyi hiç düşünmüyordum
Her yıl 12 lerin devamsızlıklarını temize çekiyorlar biliyorsun
Yinede artık minik bir sebebim olabilir
İşini kolaylaştırayım A şubesine bak ve siyah okul sweatliyi araReal life
Servisin önünde durması ile numarasını kontrol edip içine girmişti. Bir kaç yorgun bedenin yüzünde şimdiden bıkmış bir ifade varken servisin içinde bulunan hostes ablanın sonunda gülen bir yüz görmesi ile yüzü ışıldamış ve 'Günaydın' diyerek selam vermişti. Aynı şekilde selamı karşılarken tekli taraftaki koltuklardan birine atmıştı kendini.
Okula varmasının ardından telefonuna bakmış saatin 8.43 olduğunu görünce kantine girmekle uğraşmayarak direkt sıraya geçmişti. Geçen 2 seneden alışkanlığı olmuştu, servisleri kendilerinden sonra başka okullarada gittiği için sabahın köründe alıp 8.15 gibi bir saatte okula bırakıyordu onları. Hal böyleyken özellikle soğuk havalarda kantine sığınıyorlar ve yarım saat kadar oyalanıyorlardı. Bu sene böyle bir şey olmayacağı için mutlu olmuştu.
Kendi şubesinin sırasından 12'leri dikizlemeye başlamış kısa süre sonra gördüğü dalgalı siyah saçlıyı tanıyınca yanına gitmek istemişti ama aniden bedenini basan sıcaklık ile yerinde kalmıştı. Zihinin bir kısmı kendisine fark ettiği duygular ile baskı yapıyor vücudunun alev almasını sağlıyordu. Yinede uzun süreden sonra siyahlıyla yüzyüze sohbet etme isteği ağır basmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Fancy- BxB
Teen FictionNe demek Behlül diye köpek ismi olmaz ! Yazılış Tarihi: 16 Ağustos 2022 / Yayımlanış Tarihi: 07 Kasım 2022 /