YAKALAMA ÇALIŞMALARI

91 1 1
                                    

"Lütfen güzel mi değil mi diye yorum atın ona göre moral kazanacağım.ve daha güzel Bölümler yazacağım ve lütfen beğenirseniz oylayın."
-------
Barış,arkadaşları,dedektif çok heyecanlıydı.Çünkü hırsızı yakalamak üzereydiler.Yani sanırım ama Barış'ın anne ve babası pek Heyecanlı değildi.

Adeta patlayacak olan bir bomba gibiydiler.Barış bu hallere geldiğine çok üzülüyordu.

Çünkü o bilgisayar yüzünden bunca olaylar olmuştu.Polisler o kişinin peşinden gidiyordu.O Hırsız polisleri görmüştü.Ve hemen çetesini arayıp Peşinde olduklarını ve yardım istediğini söyleyince işler biraz kızıştı.

Tabi polislerinde bir Plan'ı vardı.
İleriye bir barikat kurdu.

Ama ondan önce Hırsız öbür sokaktan dönerek kaçtı.Hırsız çetesinin Arabasına binerek uzaklaştı.Barikat kuran polislerin bundan haberi yoktu.

Polisler küfür etmeye başladı çünkü diğer polisle haber vermemişti.Bu arada Barış ve diğer GIZEM ŞIRKETI çok hırslanmıştı.

Hatta Barış'ın babası bir polise neden gözünün önündeki Adam'ı yakalamadın sen benim tersimi bilmiyorsun dedikten sonra zavallı polisin azını yüzünü kırmıştı.Polisi hastaneye götürdüler bacağı tekmeden burnu yumruktan kırılmıştı.

Barış'ın babası hala sakinleşmemişti.Elinde hala polis olsa gine dövecekti.Yani anlayacağınız babası bütün sinirini polise ateş püskürmüş gibi oldu.

Dedektifin yapacağı bir şey kalmamıştı.Artık bu olay dedektifin boyunu aşsada hala uğraşıyor ve pes etmiyordu Barış dedektifin pes etmediği için bu dedektifden gurur duyuyor ve Hırsızı bulacağından emindi.

"Dedektif":Barış biz bu Hırsızı yakalayacağız.
Barış:Evet bende buna sabırsızlanıyorum bir an önce neden böyle yaptığını Öğrenmek istiyorum.
Dedektif:O Adam'ı ben bulsam öldürücem.
Barış:Keşke bir tek Hırsız olsa Çeteleri varmış ondan kaçmış.
Dedektif:Bence bu iş böyle gider.
Barış:Zaten çeteden birisini yakalarsak onu konuşturarak bütün çeteyi kurtarabiliriz.
Dedektif:dur bunu herkese söyliyeyim dedi ve gitti.
----------
Biraz sonra yeni Bölümler gelicek.lütfem oy vermeyi ve güzel yorumlar yazmayı ihmal etmeyin...!!! Sizi seviyorum okuyucularımmmmmm.... canlarım benim ..,.. GÖRÜŞMEK ÜZERE!!!!!

Gizemli kişiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin