2

19 3 4
                                    

Co pomyślałby o niej każdy, albo raczej co myśli o niej każdy kto ją teraz widzi?

-Naćpała sie

-Chłopak ją rzucił 

-Chora

-Wariatka

-Pomodlę się o nią

Ale kiedy 18 letnia Cassie dalej w tej cholernej czarnej sukience, jechała tym cholernym pociągiem z tymi cholernymi ludźmi, nikt nie odważył się do niej podejść i zapytać, czy wszystko ok? Ile ma lat? Czy potrzebuje pomocy?. 

Jej rodzice mogli teraz płakać i wydzwaniać do niej. Ale mimo że była pewna że są już w domu i mimo że na pewno zobaczyli już notatkę "Pa nie, nie porwali mnie -Cas" nie napisali nawet cholernego SMS'a. Czy można stwierdzić że to dziwne? Chyba każdy by tak powiedział, razem z tobą, prawda czytelniku? Ona jednak wiedziała... wiedziała że jej rodzice nigdy jej nie chcieli. 

Mama? miała zostać prawniczką z nowoczesnym mieszkaniem w mieście- pewnie Warszawie. Tata zaś nie miał przyszłości ale na pewno nie chciał być tatą! Był punkiem którego kochały wszystkie dziewczyny z klasy, ale on kochał tylko alkohol. Przespał się raz z taką jedną rudą, i bum tydzień później się dowiaduję że jest tatusiem. Mama wciąż jej to wypominała, a tata? Cóż on się cieszy z domu "żony" i 500+. Teoretycznie to nieźle się ustawił co?

Oni jej nie potrzebowali a ona ich! miała cudne CD jako że pracowała już w kilku barach i restauracjach. Tylko teraz, gdzie ona ma mieszkać co? Tym zajmie się później, teraz czas na trochę snu.



Heeeeejjjjjjjjjjj tu autorka! jak się macie? miło mi że ktoś to czyta bo to w sumie taki pomysł z chyba 3 rano. Anywayyy jakby się komuś nudziło to mój diskord to currently.hederated#3200 :>

I am tired of feeling like I am fucking crazy- wlwOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz