düzyazı
hyunjin, jeongin'in mesajını aldığı an hızla evden çıkıp attığı konuma gelmişti. yüksek seslerin çıktığı bir bar vardı jeongin'in attığı konumda. hyunjin, içeri girecekken ara sokaktan duyduğu seslerle oraya doğru adımladı.
jeongin, yere çömelmiş kendisine doğru çektiği bacaklarının etrafına ellerini dolayarak ağlıyordu. hyunjin, içindeki endişe dolu hisse rağmen ona sakince yanaştı. ona doğru yakınlaştıkça yanağındaki kesikten aşağı doğru süzülen kanı görmüş ve iyice dehşete kapılmıştı.
jeongin, ona doğru yaklaşan bedeni fark edip kızarmış gözleriyle ona baktı. sarışın, bayıldığı tilki gözleri böyle kızarmış halde görmekten nefret etmişti.
ona doğru eğilerek jeongin'in omuzlarını tuttu, "jeongin, ne oldu?" güven verici olmak adına tuttuğu omuzlarını elleriype hafifçe okşuyordu.
kara saçlı başını olumsuzca sallayıp, "lütfen beni götür burdan." dedi çatallaşmış sesiyle. sarışın onu onaylarak yanağından akan kanı, baş parmağıyla sildi ve ona destek olarak ayağa kalkmasına yardımcı oldu.
-
çok geçmeden hyunjin'in desteği ile onun evine gelmişlerdi. son yaşanılanları düşününce jeongin utandığını hissetti.
sarışın onu koltuğu oturtturarak üzerine bir battaniye serdi. kendisi de pamuk ve yara bandı getirdikten sonra koltuğun yanındaki sehpaya otururken "anlatmak ister misin?" diye sordu yavaşça.
jeongin derin bir nefes alarak anlatmaya başlarken, hyunjin yanağındaki çiziği temizliyordu pamuk ile. "kafamı dağıtmak için bara gelmiştim," hyunjin'le göz göze geldi. "son yaşananlardan dolayı." sarışın yarayı temizlemeye devam ederken hafifçe gülümsedi.
"biraz fazla içmişim, bardan çıktığımda ara sokakta bir adam yanıma geldi. bıçağını çıkararak cüzdanımı ve telefonumu vermem için beni tehdit etti." başını aşağı eğdi. "vermemekte ısrarcıydım, dikkati dağıldığı an elindeki bıçaktan kurtulmaya çalıştım." eliyle yüzündeki yarayı gösterdi. "o kavga sırasında bıçak hafifçe yanağımı çizdi ama bıçağı almıştım. adam kaçtı sonra."
"olayın ardından ne oldu bilmiyorum, ağlamaya başladım. pek iyi bir ruh halinde değilim, bir süredir."
hyunjin, jeongin'in her bir dediğini büyük bir dikkatle dinlemiş ve yarayı temizlemeyi bitirmişti. eline aldığı yara bandını nazikçe yanağına yapıştırmasının ardından jeongin'e gülümsedi. oğlan, içinin ısındığını hissetti.
jeongin dudağını büzerek ona baktı, "ayna var mı? kötü gözüküyorsa tekrar ağlamaya başlarım." hyunjin, onu onaylarak odasında tuttuğu bir el aynasını ona getirdi.
jeongin, suratını incelerken gözleri yarasının üzerine yapıştırılmış yara bandında takılı kaldı. hello kitty'li bu yara banda ona her ne kadar şirin gelse de hyunjin'e bunu göstermedi ve göz devirdi. "şu yara bandına bak, karizmam çizilecek resmen."
sarışın gülerek ona doğru eğildi, kemikli eli jeongin'in yanağını bulurken jeongin çoktan nefesini tutmuştu. eliyle hafifçe yarası olan yanağını okşadı ve "bence her halinle guzelsin." dedi. kara saçlı oğlan, duyduğu cümleyle donakalırken hyunjin ardından elini çekip gülümseyerek ayağa kalktı. "sana yiyecek bir şeyler hazırlayalım, açsındır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
draw me, hyunin
Fanfictionhyunjinin yıl sonu proje ödevi için bir modele ihtiyacı vardı. #1 hyunın 270822 texting + duzyazi