Taehyun Soobin'e odakladığı bakışlarıyla yanımıza geldi.
"Hiç gelmeseydin Kang, geç kalmayı sana hiç yakıştıramadım."
"Neredeyse tüm antrenmanlara geç kalan Choi Soobin mi söylüyor bunları?"
Tyunun peşine gelmiş olan kai araya girdi ve elimdeki topu aldı
"EE MAÇ YAPALIM MI? Bu arada yeon sen niye top getirdin? Tae getirecekti zaten öyle anlaşmıştık."
"Yeonjun ben, kai ile sen."
Taehyun'un tek odağı Soobin'di.
"Neden yeonjun? Yeonjunla ben oynayacağım."
Olmaz öyle evlenelim de sorun kökten çözülsün Soobin. BAYIM İLERLE UZAKLAŞ NİYE BENİ İSTİYORSUN?????
"Kabul."
YUH TAE NASIL DA ÇABUK VAZGEÇTİN BFFİNDEN AYIP YA ÇOK AYIP.
•••"Yeonjun omuzun ağrıyor mu hala?"
"Evet Taehyun. Omuzumun içinden geçtin resmen."
Gayet normal kavgasız dümdüz ilerleyen maçımızı bozan şey soobin'in kışkırtmalarıyla hırslanan ve beni fark etmeden omuzuma çarpan Taehyun olmuştu. Sahaya yakın olan kafelerden birine girmiş bi şeyler tıkınıyorduk.
"Tüm suçu benim üstüme atamazsın Yeonjun. Takım arkadaşın beni kışkırtmasaydı bunların hiçbiri olmayacaktı"
"Ne yani senin yaptığın şeyde benim de mi suçum var?
Evet tıkınmamıza Soobin de katılmıştı. Garip bir şekilde bizimle takılıyordu. Başta gelmeyeceğini sanmıştım ama biz girdikten 10 dk sonra falan o da gelmişti yanımıza.
"Susun ve önünüzdekileri yiyin. Mağdur olan ben olmama rağmen yemek ısmarlayan yine ben oluyorum zaten."
"Yeon aşkom çok teşekkür ediyorum bizi mahallenin en ucuz pizzacısına getirdiğin için."
"ÜÇÜNCÜ PİZZANI YİYOSUN KAI KONUŞMAYA HAKKIN YOK."
"YA LOKMALARIMI MI SAYIYOSUN? BENİ ARTIK SEVMİYOR MUSUN YEONJUN? AMERİKA'YA GİDİNCE BENİ UNUTACAK MISIN?"
Bir şeyi abartma be kai bir şeyi abartma
"Yeonjun ne kadar da şanslısın. Gittiğinde Kai'den kurtulacaksın bense burada 1 yıl daha bununla uğraşacağım."
"Amerika'ya mı gidiyorsun?"
A ha doğru yanımızda aslında bizimle pek bi alakası olmayan ama garip bi şekilde bizimle takılmaya devam eden ve benim gideceğimden bi haber olan Soobin vardı.
"Var öyle bi şeyler evet."
"Ne zaman?"
Biraz durdum ve düşündüm. Bir hafta falan kalmıştı ve Soobin sormasa bunun gerçekliğinin farkına varamayacaktım.
"Bir hafta sonra."
Oluşan sessizlik çok da hoşuma gitmemişti. İkisi zaten gitmemi istemiyorken diğerinin neden sustuğunu bile anlamıyordum. Neden buradaydı, neden sormuştu? Belki de sadece ortama ayak uydurmak içindi sorusu.
•••
Taehyun ve kai yoğun bir oyun sohbetine dalmış önden önden gidiyorlardı Soobin de telefonuyla ilgileniyordu. Ben de boş boş önüme bakarak yürüyordum."Yeonjun"
"Hm?"
"Açık bir eczane bulalım. Krem almalıyız omuzun için."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Star in my Mind ° YeonBin°
Fanfiction"Sana aşık olmama neden olan kibarlığın için teşekkürler Soobin. Beni zaman zaman ağlatmış olsa da..." Elimdeki iki kağıdı karşılaştırdığımda bir şeylerin farkına varmıştım. Oydu ve ben onu şu an kaybediyordum. Okuldan çıktığını bilmeme rağmen koştu...