10°

19 3 0
                                    

Bir şeyin peşinden koştuğun halde o şeye ulaşamamak. Kimsenin seni duymayışı felaket sinir bozucu bir şey.

Attığım top potadan sekip çıktığında sinirlenmiştim. Bari bunu başarsaydım değil mi? Olmuyordu ama, pek fazla şey düşünemiyordum şu an. Taehyun'u mu çağırsaydım? Gerçi zaten buradaydı ya. Sanki burada olmasa nolacaktı, Taehyuna Yeonjun hakkında mı konuşacaktım? Hadi oradan be.

Top tekrar bana geldiğinde yine direkt baskete gitmiştim ve yine olmamıştı.

Pekala neyi mi düşünüyordum? Yeonjun'un gittiği günü. Arkasından koşmuştum, ben Choi Soobin birinin arkasından koşmuştum ve o kişiye ulaşamamıştım. Bunu neden mi yapmıştım? Neden yapmayayım ki?

Kafamı omuzuna yaslamıştım neden böyle davrandığımı merak ettiğini söylemişti. Ben de bilmiyordum hayır çok iyi biliyordum sadece kabullenmeye çalışıyordum.

"Yeonjun, nedenini bilmiyorum ama öğrendiğimde de her şey için çok geç olmuş olacak sanırım."

Haklıydım gerçekten de geç kalmıştım. Yeonjın gitmişti ve ben buradaydım. Derslere giriyordum, Taehyun ile tartışıyordum, baskete gidiyordum. Ama Yeonjun'u göremiyordum. Yeonjunu tam üç ay beş gün 23 saattir görmüyordum. Neler yapıyordu, neleri düşünüyordu? Aklına geliyor muyum acaba?Yeonjun gerçekten benden hoşlanıyor muydu?

Son zamanlarda sinirlendiğimde gerildiğimde kısacası her bokta yaptığım gibi yine yeonjunla konuşmamıza girmiştim

soobin: okulda görüşürüz

soobin: ya da görüşmeyiz

soobin: bb

Senin ben manifest skillerini sikeyim Soobin. Okulda görüşürüz ya da görüşmeyiz mi senin ben manifesti tutturduğun saati sikeyim soobin SENİN ŞANSINI DA SİKEYİM

Yeon çevrimiçi

Soobin: hayattan nefret ediyorum|

Soobin: benden hoşlanıyor musun Yeonjun?|

Yeon yazıyor...

Siktir.

Kafama gelen topla telefonum elimden fırlamış bense yere yığılmıştım. Noluyordu amk?

"SOOBIN"

Bağırarak yanıma koşan Taehyun'un sesi de gayet netti. Kafama koca basketbol topunu yememe rağmen bilincim yerindeydi yani sanırım.

...

Uyandığımda revirdeydim ve başımda Taehyun bekliyordu?

"Çok şükür uyanabildiniz paşam"

Cevap vermek için birden kalktığımda kafamın arkasından yayılan acıyla tekrardan yastığa yaslandım hangi şerefsiz bu kadar sert atmıştı topu?

"Birden kalkmaya çalışma, kafana kocaman topu yedin sanki ilk defa yaşıyomuş gibi neden kalkmaya çalışıyosun lan."

"Taehyun gitsene."

Taehyun omuz silkmişti. İşte bu yüzden sinir bozucuydu, nefret ediyordum bu çocuktan.

"Gidemem ki bu benim sorumluluğum malum takım kaptanıyım ya ben."

Star in my Mind ° YeonBin°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin