~Kate~
Ik hoor mijn broer Jason roepen dat ik naar beneden moet komen, want onze moeder wilt wat zeggen. Als ik beneden kom ga ik naast Jason zitten op de bank. Mijn moeder zit met tranen in haar ogen in de stoel. "Jullie gaan naar een internaat", zegt mijn moeder, waar de tranen inmiddels over haar wangen lopen. De vriend van mijn moeder troost haar en kijkt ons met een vieze glimlach aan . "WAT!!!!! WAAROM??!!" roept Jason. "Jullie zijn vaak alleen thuis, we willen dat jullie niet altijd meer alleen thuis zijn. "Nu kan ik me niet meer inhouden en roep: "WE ZIJN NOOIT ALLEEN! WE HEBBEN ELKAAR EN DAT IS GENOEG! EN NAAR WELK INTERNAAT MOETEN WE DAN?!" Inmiddels lopen de tranen ook over mijn wangen. Dan zegt de vriend van mijn moeder: "Jullie gaan naar het 'jongensinternaat'." Ik kijk naar Jason en zie dat hij ook huilt. Ik geef hem een knuffel en ga naar boven en doe mijn pyjama aan.
~Jason~
"Oja, jullie komen ook niet bij elkaar op de kamer!" zegt de vriend van m'n moeder. Ik sta op en ga naar Kate haar kamer. Ze zit huilend op haar bed, ik loop naar d'r toe en geef haar een knuffel en zeg dat ze haar spullen moet pakken en dat alles goed komt. Als ik zeker weet dat het goed met d'r gaat (zover het goed kan gaan) ga ik naar m'n eigen kamer en pak ik m'n eigen spullen en ga ik slapen. Na ongeveer 2 uur wordt ik weer wakker en besluit ik naar Kate te gaan, ik stap uit m'n bed en loop richting Kate haar kamer.
~Kate~
Ik heb geen oog dicht gehad, dus besluit ik naar Jasons kamer toe te gaan, maar volgens mij was Jason hetzelfde van plan want ik kom hem tegen op de overloop. Ik geef hem een knuffel en vraag of ik bij hem mag slapen en hij knikt ja. We lopen naar zijn kamer en al snel vallen we in slaap.....
---------------------------------------------------------
Veel lees plezier!
xx me