~Jason~
Kate en ik zeggen bedankt tegen de taxi chauffeur en lopen samen naar binnen en zoeken de balie. Eenmaal aangekomen bij de balie zit er een best knap meisje, die ons de sleutels en andere dingen die we nodig hebben geeft. Als we richting de lift lopen zie ik dat Kate het heel spannend vind, dus vraag ik of ik mee moet lopen naar haar kamer. Ze knikt voorzichtig ja en we lopen naar haar kamer, die blijkbaar naast mijn kamer is. Ze stopt de sleutel in het sleutelgat en doet de deur open. 3 paar ogen kijken onze kant op. Kate draait zich om naar mij en geeft me een knuffel en zegt dat ze denkt dat het gaat lukken. Ik zeg tegen haar dat mijn kamer naast die van haar is. En ik loop naar mijn eigen kamer.
~Kate~
Ik draai me weer om en doe de deur dicht. "Wat doe jij hier? Dit is een 'jongensinternaat' en jij bent een meisje!" Zegt de jongen met het licht bruine haar. "Gast, je ziet dat ze dit niet fijn vindt." Zegt de jongen met het blonde haar, die zich naar mij draait. "Trouwens ik ben Alex en dit zijn Wyatt en Mason. En wie ben jij?" "I-ik ben Kate. E-en waar kan ik s-slapen?" "Kom ik laat je je kamer zien, loop maar mee met mij." Zegt de jongen met het zwarte haar die dus Mason heet. Ik loop met hem mee naar een kamer die dus van mij is. "Sorry nog van Wyatt, maar waarom ben je hier eigenlijk als ik vragen mag? En wie was die jongen die hier net ook was?" "M-maakt niet uit, i-ik ben hier o-omdat ik en mijn b-broer teveel alleen thuis z-zijn volgens mijn moeder e-en haar v-vriend. En die jongen v-van net is mijn tweelingbroer, Jason." De tranen lopen alweer over mijn wangen, alsof ik de afgelopen 2 dagen nog niet genoeg heb gehuild. Ineens voel ik 4 sterke armen om me heen, waardoor ik omhoog kijk en zie dat het Alex en Mason zijn.
--------------------------------------------------------------
Nog veel leesplezier!
Ik probeer zo snel mogelijk een nieuw hoofdstuk te plaatsen.
xx me