HOOFDSTUK 5

6 0 0
                                    

~Jason~

Als ik mijn spullen heb opgeruimd en kennis heb gemaakt met de jongens waar ik een kamer mee deel, loop ik naar Kate haar kamer en bel aan. Als de deur open wordt gedaan door een jongen met licht bruin haar, vraag ik waar Kate is. "Die is in haar kamer aan het huilen!" "Kan ik naar haar toe???" "Jahoor, 2e deur links." Ik loop snel door naar haar kamer en zie dat een blonde jongen en een jongen met zwart haar, haar knuffelen en dat Kate het toelaat. Ik loop naar haar toe en zie de paniek in haar ogen staan. "Jongens kunnen jullie haar heel even de ruimte geven?!?" Meteen lopen beide jongens een stukje weg. Ik til Kate op en ik ga zelf op haar bed zitten en zet haar op mijn schoot. Na 5 minuten is ze al iets rustiger en geeft ze me een knuffel. Haar kamergenoten kijken ons raar aan. "Ze had een paniekaanval, als dit vaker gebeurd en ik ben er niet kunnen jullie dit dan doen en als er na 5 minuten nog geen verschil is stel haar dan gerust, werkt dat niet bel mij dan en vertel dan de exacte locatie waar ze is. Hier hebben jullie mijn nummer."

~Kate~

Nadat Jason zijn nummer had gegeven aan Alex en Mason, loopt hij nog even naar mij toe en geeft mij een knuffel "Tot vanavond kleintje. En als er iets is app me dan of laat een van die 2 jongens mij appen." Jason loopt mijn kamer uit en ik hoor ook de 'voordeur' dicht gaan. Dat is voor mij het teken om naar de woonkamer te gaan. Alex en Mason komen meteen naar mij toe en Wyatt kijkt mij aan. "Wat moet je Wyatt?!" "Niks, ga gewoon weg!". Als hij ziet dat ik niet weg ga, omdat ik tegen word gehouden door Alex en Mason, gaat hij zelf weg. "Waarom hielden jullie me tegen?" "Omdat hij jou niet zo mag behandelen en hij zelf ook weg kan gaan." Ik kijk Mason vragend aan. "Je bent onze beste vriendin, als je dat wilt." Alex knikt enthousiast dat hij het er mee eens is. "Oké." We geven elkaar een groepsknuffel.



-----------------------------------------------------------

Weer een nieuw hoofdstuk.

Veel leesplezier!

xx me

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: May 14 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

WACHT! WAT!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu