~Kate~
Na een tijdje zeg ik tegen Jason dat ik hoop dat we bij elkaar op de kamer mogen. "WE KOMEN NIET BIJ ELKAAR OP DE KAMER EN OOK NIET IN DEZELFDE KLAS! WE ZIEN ELKAAR ALLEEN IN DE PAUZE MET EEN BEETJE GELUK!" Van die woorden schrik ik en voor ik het weet rollen de tranen alweer over mijn wangen. Jason merkt het ook en geeft me een knuffel en zegt sorry. "Hoe weet je eigenlijk dat we niet bij elkaar op de kamer en niet bij elkaar in de klas komen?" "Toen jij gister naar boven was toen zeiden ze dat..." We geven elkaar nog een knuffel en ik doe m'n oortjes in en ga tegen Jason zijn schouder aan liggen en val al gauw in slaap...
~Jason~
Kate ligt rustig tegen mijn schouder aan te slapen, ze had het echt nodig. Ik kan niet meer slapen, dus vraag ik hoelang het nog rijden is. "Nog 3,5 uur, meneer" Lekker dan! Het is nu 7:00 en ik zit in een taxi en ik kan niks doen! Dus besluit ik ook mijn oortjes in te doen en wat op Insta te kijken. Nu besef ik me pas hoe erg ik mijn vrienden ga missen, het waren er niet veel, maar wel de beste die ik kende. Ik heb gelukkig nog wel gedag gezegd en naar een paar clubs geweest. Heerlijk dit! Als er een paar vragen in je op komen, komen de rest vanzelf, zoals: Wat zullen ze op onze oude school wel niet denken? Hou ik wel contact met al mijn vrienden en familie? Nu probeer ik antwoorden op die vragen te vinden. Maar dat lukt niet. Inmiddels zijn we 3 uur verder en merk ik dat Kate wakker is en naar me kijkt. "Is er iets? Je zit zo voor je uit te kijken." "Ik zit gewoon te denken over hoe het verder gaat, sorry..." Algauw voel ik 2 armen om me heen. "Meneer en mevrouw, we zijn er!" Kate en ik stappen uit en pakken onze spullen.......
-------------------------------------------------------------------------------------
Nog veel leesplezier!
xx me