Merhabalar!
Ben geldim hoş geldim.
İyi okumalar<3
~~~~~Hyunjin yavaşça açılan bilinci ile gözlerini açmıştı. Yanında dikilen Chan ve Yeji'yi görünce hızla ayağa kalkmaya çalıştı ama karnındaki dikişler buna izin vermedi.
"Hyunjin hyung dikişlerin var yavaş hareket et"
"Bebek, öldü mü?"
"Hyunjin, yaşıyor tabiki de"
"O zaman nerede?"
Hyunjin odaya bebek ile giren doktora dikkatle bakmıştı. Doktor, Hyunjin'e bebeği verdiğinde ne yapması gerektiğini anlatmış ve emzirmesi gerektiğini söyleyip odadan çıkmıştı.
Bembeyaz teni ile ağlayan bebek, Hyunjin'in kucağına gelmesi ile susmuştu. Hyunjin, bebeğin gözlerini kocaman açıp kendisini izlemesi ile gözlerini devirdi.
"Bu neden bu kadar çirkin? Benim bebekliğim bile daha güzeldi"
Hyunjin nefret etse bile şuan kucağındaki bebek çok güzeldi. Hyunjin, bebek belki isteyerek olsaydı sevebileceğini düşünürken gözünden akan yaşlara engel olamamıştı. Bebeği sanki onun ağladığını anlamış gibi eli ile Hyunjin'in yüzündeki yaşlara dokunmuştu.
"Hyunjin hyung bende sevmek istiyorum"
"Sonra sevebilirsin Yeji, şimdi emzirmem gerekiyor"
"İstersen ben çıkabilirim Hyunjin"
"Olur Chan hyung"
Chan, Niki'ye gülümsemiş ve odadan çıkmıştı. Hyunjin hasta kıyafeti ile rahat edemediği için Yeji'nin yardımı ile kıyafetlerini giyinmişti.
Üstündeki gömleğin düğmelerini açmış ve bebeğini açıkta kalan göğüsüne yaklaştırmıştı. Bebeği yerini biliyormuşçasına emmeye başladığında abi kardeş gülümseyerek izlemeye başladı.
"Hyunjin hyung Niki çok tatlı, ileride eminim ki çok yakışıklı olacak"
"Abartma Yeji, o daha çok küçük"
"Hyunjin hyung benimde canım süt istedi şimdi, Niki şapırdatarak içiyor baksana! Bende kucağıma almak istiyorum"
Niki emmeyi bırakıp Yeji'yi dikkatle izlemeye başlamıştı. Niki, çekik gözleri ve pembe dudakları ile çok tatlı bir bebekti.
_
1 yıl sonra~"Yeji haydi çabuk gel! Niki donacak!"
"Geldim, geldim!"
Yeji koşarak havluyu getirmiş ve ıslak olan Niki'yi havluya sarmışlardı. Yeni banyo yapan Niki meraklı gözlerle etrafa bakıyordu.
Niki, babasının omzuna kafasını yaslamış ve bir şeyler mırıldanmıştı. Hyunjin Niki'yi yatağa koyduğunda Niki, dikkatle babasını izlemeye başlamıştı.
"Babasının minik meleği"
Hyunjin, Niki'nin bezini takmış ve önceden çıkardığı kıyafetleri giydirmeye başlamıştı. Kıyafetlerini giydirdikten sonra Hyunjin oğlunun saçlarını kurulamıştı.
Hyunjin tişortunun üstünden göğüsünü emmeye çalışan oğluna gülümsemiş ve kucağına almıştı. Niki 1 yaşındaydı ve biraz da olsa bir şeyler söyleyebiliyordu.
Yeji banyoyu toplarken Hyunjin oğlunu emzirmiş ve yanağına bir öpücük kondurmuştu. Hyunjin öptükten sonra dudaklarını uzatan oğlu ile gülümsemiş ve yanağını uzatmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heart Breaks /Hyunlix ✓
Fiksi PenggemarFelix, Hyunjin'i aldatmakla suçlamıştı. Fakat Hyunjin asla böyle bir şey yapmamıştı. Fakat Felix'den gizlediği korkunç olay ile hamile kalmıştı. Başlangıç tarihi: 03.08.22 Bölüm gelme günleri: Her ayın 3'ü, 13'ü ve 23'ü