Bölümü POP dinleyerek yazmaya başladım💅💅
Jisung'un ağzından:
2 haftalık ev cezası aldım, bu benim için çok kötü.Bilirsiniz, mahalle kekosuyum. Umarım adım çıkmaz amk.
Yok abi o değilde üstüne bir de ev temizleme cezası aldım.Abi benim gidip orda burda 50 krs isteyip boş boş sokaklarda oturmam lazım, bu benim için bir eziyet!!
Hah birde tek suçlu benim ya amına koyayım,
hepsi Hyunjin'in suçu
Ya yemin ediyorum,
O çocuğu öldüreceğim.
Bu sefer beni muzlu kek ile kandırmaz!!Ah sayın okuyucular olanları bilmiyor değil mi?
O zaman yazar sizi dün yaşananlara götürsün.dırırıırrırdııırırırııııı
-Dün-Bu çocuklar sınır nedir bilmiyorlardı. Sabaha kadar içmişlerdi, hayır yanlış anladınız içki degil,
vişne suyu.Bazen bazı insanların akıl sağlığını sorgulamamak lazımdır. Bu insanlardan birkaçı da bizim Kaslı Keko elemanları..
Asıl olay vişne suyu ile sarhoş olmaları değil, keşke sadece bununla bitmiş olsaydı.
Bu beşli çok normal bir şekilde pizzalarını yiyip karınlarını doyurduktan sonra Rich Boy Hyunjin'in(✨💅) getirdiği sanal gerçeklik gözlüğüyle biraz eğlenmek istemişlerdi.
Jeongin kendini çok fazla kaptırmıştı eline oyuncak tabanca almış canavarları öldürmeye çalışıyordu, aslında bunun için gerçekten eline silahı almasına gerek yoktu. Neden Jisung'un evinde oyuncak silah vardı, orası ayrı konu.
Diğerleri de ondan farksız değillerdi zaten.
Oyuna başlarken görevlerinde onlara yardımcı olan robot, Kaslı (Evet robotun adı Kaslı, Jisung koydu) onlara veda etmişti.
Kaslı aslında arkadaşları için kendini feda etmişti. Fakat bu durum dolaylı yoldan Chan'ın suçu oluyordu.
Nedenmi?Chan Kaslı ile tüm canavarları öldürmüştü, (ya da öyle sandılar) zafer dansı olarak twerk atıyorlardı, Kaslı nın nasıl attığını asla sormayın!
O sırada Chan'ın arkasından bir canavar ona saldırıcakken Kaslı onu kurtarmıştı.
Kaslı bundan sonra kalbimizde yaşıyor..
Jisung, Chan'ın üstüne çıkmış daha oyun bitmeden zafer twerkü yapmış olmalarına kızıp saçını çekiştiriyordu.
Seungmin ise Kaslı için mezar kazıyordu.
Jeongin'in ise savaşçı damarları kabarmıştı, 25 dakikadır bir canavarı öldürmeye çalışıyordu.
Hyunjin ise... bir dakika
Hyunjin yok!Ah ve bu arada oyunu oynarken SarHoşlAr , yani her türlü işi yapabilirlerdi.
Jeongin tam canavarı öldürdüğü sırada bir ses duyuldu.
Oyundan mıydı?
Hayır amk Hyunjin!Hyunjin elindeki paspas sopasıyla camı kırmıştı!
Bu da yetmedi ki paşama,
Eline aldığı BTS ALBÜMÜNÜ kırık olan camdan dışarıya attı. Üstelik bu albüm Jisung'un en sevdiğiydi....Neden yaptı bunları bu çılgın çocuk?
Canavar öldürüyordu, biraZ anlaYışlı oluN aMk.
Dogru ya..3.kattalardı, karşı apartman çok yakındı
Akıllardaki soru;
Bts albümü şuan nerede?Evet doğru tahmin ettiniz, karşıdaki apartmanda. Açık olan camdan içeriye girmişti.
Site içindeydiler.
İki apartman aynı yüksekliğe ve modele sahipti.
İki tarafın da salonları büyüktü ve geniş bir cama sahipti.
Paspas sopası camı tam ortasından delip geçmişti, cam kırıkları yere düşmüştü.
Sonrasında albüm kırık olan yerden ilerleyip karşı apartmanın camından içeri girmişti. (taş gibi albüm mübarek)Şanslı olucakki cam da sadece büyük bir çatlak oluşmuştu,
bu durumdan Jisung ve ailesinin fakir olduğunu çıkarabiliriz.
Neden mi?
Kardeşim, madem incecik cam, gidiceksin değiştiriceksin. Ben mi söyleyim bunu da?!!Karşı apartmanın perdesi açıldı, çocuk ilk önce camdaki büyük çatlağa baktı uzunca.
Sonra ise karşısındaki çocuklara..
Herkes kendine geldiğinde bir Hyunjin'e
bir de karşı apartmandaki çocuğa bakıyorlardıHyunjin, tüm gözler onun üzerinde olunca açıklama yapma gereği duydu,
" Ya amına koyayım hepsi vişne suyunun suçu!! "
Hepsi şuan bu sözü algılamayacak durumdaydı
Jisung cama doğru ilerledi, Hyunjin endişeyle hareketlenip önünden çekildi.
Biliyordu çünkü, Jisung onu sikecekti, kaçış yoktu..Saat gecenin ikisiydi bir saate ailesi eve gelirdi.
Jisung karşı apartmana doğru dikkatlice bakmaya başladı, karanlık olduğu için net göremiyordu.
Karşısındaki birine benziyordu ama kime? Sanırım bir tahmini vardı.Ama bundan daha önemli sorunları vardı, sanırım Hyunjin'e bu bölümden sonra elveda diyebiliriz😔...
.
.Burdan Kaslı'ya Selam olsun😔
Arkadaşlar vişne suyu sever misiniz?✨
Nasıl bölümdü?
bu arada aşırı absürttü çcşkşxlsntfjkjxğkj
ah ve şuan ki en uzun bölümüm buKitap sanki bir güzelleşti renk geldi💅
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aman tanrım MİNSUNG
FanfictionJisung rastgele yazdığı numaradaki Minho adındaki eleman ile konuşmaya başlar -DEVAM EDİYOR-