Hyunjin'in ağzından devam :
Minho sorduğum soruyla 'bana ciddi misin amk' bakışları atıyordu. Hayır yani garip bir sey söylemedimki.
Minho :
Albüm yenir mi orosbu çocugu ?!Hyunjin :
Anama ne küfrediyon amına koyayım ?!İkimizde kapı açılınca durmuştuk.
Fakat kapıda, ellerinde bulaşık eldiveni, önlük, kafasında başörtü bağlanmış ve son olarakda elinde taşıdığı çöp poşeti olan bir adet Jisung beklemiyorduk !Üçümüz şaşkınlıkla birbirimize bakarken sessizliği bozan Minho'nun yüksek sesle kahkaha atmasıydı.
Ben de dayanamayıp gülmeye başlamıştım ve fırsat bu fırsat deyip Jisung'un tonlarca fotografını çekmiştim.
yine fırsattan istifade Minho görmeden onun bir tane fotoğrafını çekmiştim, Jisung bunu almak için yalvaracaktıJisung'un ağzından devam :
Resmen rezil olmuştum!
Minho'ya, Hyunjin çok sıkıntı değil.
Minho ya nasıl rezil olurum ya!
Benim bir karizmam vardı, hepsi gittiHepsi Hyunjin'in suçu, elimdeki çöp kutusunu kafasına geçirmemek için kendimi zor tutuyordum.
Birde fotoğraf çekiyor.Ben bu çocukla neden arkadaşım!!!!
Çöpü boşaltmak için yürümeye başladım.
Sanki ben ördeğim, Minho ve Hyunjin de yavrularım
Peşimden paytak paytak geliyorlar birde.Annemden zor zoruna izin alıp ikisinin söyleyeceklerini dinlemek için bahçe de biraz oturalım dedim.
Hyunjin :
Sana en sevdiğin kekten aldım doya doya ye canım arkadaşım😘Çok içten söylemişti, inanmalı mıyım?
Hayır beni bir kek ile kandıramaz!Hyunjin :
Ah pardon.
Bir değil, iki değil, üç değil, dört de-Minho :
Ver artık şunları amına koyayımHyunjin :
Tamam be! sende gene ya sabır.Tabiki de şuanlık altı kekle tatmin olmuştum, ama bu demek değilki yarın fikrim değişmeyecek! Hyunjin onu affetmem için resmen ayaklarıma kapanmıştı, Minho da ona gülüp geçiyordu.
Sahi, Minho nede gelmişti? Geldiğinden beri bir şey demedi neyse, bir derdi varsa öğreniriz artık.Jisung :
Tamam Hyunjin affettim ama bir şartlaHyunjin :
Emredin hazretleriJisung :
İki hafta yasağım var biliyorsun, her sabah muzlu kek alma görevini sana veriyorumHyunjin biraz duraksadı, ama yapmak zorundaydı!
Hyunjin :
Tamam be brom tabiki alırım senin için. Neyse Jeongin ile bir kaç işim vardı benim, sizi yalnız bırakayım. Görüşürüz.Jisung :
Hadi görüşüriz yarın.Minho' ya döndüm, gözü benim son kalan muzlu kekimin üzerindeydi.
Sanırım bu bir savaş göstergesiydi, savaş istiyordu. Bu savaş ölüm kalım savaşı.
Keki yiyen doyar, yemeyen ise açlıktan öler!
Yavaşça ellerim keke doğru uzanıyordu, aynı hareket karşı taraftanda geldi.
Şimdi hızlı olan kazanır, aynı zamanda doğru zaman da önemli!
Bir.. İki.. Üç.
Ne?!
Hızlı olduğuma eminim, ama nasıl benden hızlı olabilir!
Bu kadarı da artık fazlaydı.Karizma denen şey artık ben de yoktu, artık böyle yaşayamam! Arkamdan hızlı değildi o yüzden kaybetti dedirtmem!!!
Minho :
Amk beş tane kek yedin zaten neyine yetmiyor?Jisung :
Kardeşim! Anlayamazsın!Minho :
Aynen aynenJisung :
Sen niye geldin buraya sen onu söyleMinho :
DaDdy'mi öZZleDimMm.
.Minho'nun daddysi Jisung,
söylemeyecektin bir kere o sözü bunu sen istedin kardesim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aman tanrım MİNSUNG
FanfictionJisung rastgele yazdığı numaradaki Minho adındaki eleman ile konuşmaya başlar -DEVAM EDİYOR-