𝐢 𝐟𝐞𝐞𝐥 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐚 𝐩𝐚𝐫𝐭 𝐨𝐟 𝐦𝐲 𝐬𝐨𝐮𝐥 𝐡𝐚𝐬 𝐥𝐨𝐯𝐞𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐞𝐠𝐢𝐧𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐟 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠. 𝐦𝐚𝐲𝐛𝐞 𝐰𝐞'𝐫𝐞 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐦𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐫
Nehéz túl tenni magad egy éveken át tartó szerelmen ami mégha egyoldalú is volt, de tragikus véget ért ami nem a legkellemesebb érzés. A megszokástól a legnehezebb megszabadulni, főleg ha az egy érzés, de nem ragaszkodhatunk az érzéseinkhez csak megszokásból, pláne ha van más aki jobban megérdemli a szeretetünket. Rena esetében sincs máshogy, hisz úgy érzi ha teret engedd az Izana iránt érzet érzelmeinek azzal elárulja Yuut, pedig csak végre megengedi magának, hogy ismét boldog legyen a baleset óta először. Ez nem azt jelenti, hogy képes lenne egyből kapcsolatot kezdeni, de tenne egy lépést az elengedés felé Yuuval kapcsolatban. És tagadni sem tudja mennyivel jobban érzi magát mióta Izana szerves része minden napjainnak.
Így csak idő kérdése míg tartani tudja magát Izana előtt és többet akarna a férfitól, aki viszont türelemmel vár a lányra, mert tudja, hogy végül úgyis mellette lesz. De előbb Renának magában kell lerendeznie a dolgokat és elfogadni, hogy többé nem Yuu az akit szeret és nem ő a legfontosabb a számára. Ezzel nem elárulja a volt legjobb barátját, csak megtanul nélküle élni. Yuunak mindig helye lesz Rena szívében, de a prioritás megváltozik és nem ő lesz az első számúja. Aminek Yuu nagyon örülne ha élne még, mert Rena túlságosan is rá támaszkodott akkor is mikor élt még, így határozottan boldogan figyeli a lány életét fentről.
YOU ARE READING
𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐲𝐨𝐮 ᵏᵘʳᵒᵏᵃʷᵃ ⁱᶻᵃⁿᵃ
Fanfiction╰┈➤𝐞𝐠𝐲 𝐬𝐳𝐭𝐨𝐫𝐢 𝐚𝐦𝐞𝐥𝐲𝐛𝐞𝐧 𝐞𝐠𝐲 𝐦𝐞𝐠𝐭ö𝐫𝐭 𝐥á𝐧𝐲 é𝐬 𝐞𝐠𝐲 𝐤ö𝐳ö𝐦𝐛ö𝐬 𝐟é𝐫𝐟𝐢 𝐛𝐞𝐠𝐲ó𝐠𝐲í𝐭𝐬á𝐤 𝐞𝐠𝐲𝐦á𝐬 𝐬𝐞𝐛𝐞𝐢𝐭 𝐦𝐢𝐤ö𝐳𝐛𝐞𝐧 𝐭𝐞𝐥𝐣𝐞𝐬𝐞𝐧 𝐞𝐠𝐲𝐦á𝐬𝐛𝐚 𝐬𝐳𝐞𝐫𝐞𝐭𝐧𝐞𝐤 𝐊𝐮𝐫𝐨𝐤𝐚𝐰𝐚 𝐈𝐳𝐚𝐧𝐚 𝐱...