Prof. McGonagall Harry'nin sorusunu merak ediyordu. Ama Harry kararsızdı. Bu soruyu sorduktan sonra soru yağmuruna tutulabilirdi. Ama merakı buna el vermiyordu. Cümlesinin devamını getirmek için düşündü . '' bunun arkasında kimin olabileceği hakkında bir bilginiz var mı profesör ? " McGonagall durdu . " Mr. Potter yine ne işler çeviriyorsunuz ?" diye merakla sordu. Harry bunun olacağını biliyordu. Bir çığlık sesi duydu. Tanıdık bir sesti .''Üzgünüm profesör McGonagall ama gitmem gerek ." dedi Harry ve koşarak uzaklaştı.
Sonra büyük bir sessizlik oldu. Bu sessizlik çok garipti. Ne oluyordu . her tarafa baktı ama bir sonuç bulamadı. Durun o da neydi ? Köşede duran şey de neydi ?!
Sanki soyut bir varlığın biçim bulmuş hali gibiydi. Ama fazla korkunçtu. Harry'nin eli birden asasına gitti. ''Nesin sen? '' diye sordu. Konuşmadı. Ama her göz kırptıklarında üstüne geliyordu sanki. En son başka bir çözüm bulunmadığı için McGonagall onların bile bilmediği bir büyü yaptı. Yeşil ışık huzmeleri yayıldı. Bir an gittiğini sandılar. Ama yanıldılar. Daha da çoğalmaya başladılar. Birisinin çığlık attığını duydular. Çığlık atana baktıktan sonra onun yerde olduğunu gördüler . Donmuş ve buzullaşmıştı. Herkes oradan ayrıldı. Harry Profesör McGonagall' a korku ile baktı. Oradan herkes çıkana kadar beklediler. Sonra cisimlendiler.
Tabii bu olay Hogwarts'ı sarstı. Geceleri kimse uyumaya cesaret edemiyordu. En son herkes Büyük Salona geldi. Profesör Louis ortalıkta yoktu. Belli ki yaşanan olaylardan sonra korkup kaçtı.
Ama kimse Dumbledore gibi olmaz dedi Harry . Bir an onu anımsadı. Fakat bu Hermione ve Ron'un gelmesiyle son buldu.
Onlarda herkes kadar şaşkındı. Tabii böyle durumlara alışıktılar ama bu zor bir durumdu. Belki de bu Voldemort'un varisi idi.
Herkes kafasında beyin fırtınaları oluşturuyordu. Her an her şey olabilirdi. Yok olmayan bir yaratıktı
sonuçta . İşleri gayet zordu. Hermione bile çözüm üretemiyordu. Hagrid " Ah düştüğümüz şu hallere bakın. Hangi cüretle burayı terkeder. Kesin Karanlık Taraf ta. Yoksa neden gitsin ki ?'' . Aslında o kadar mantıksız bir sonuç değildi .
Bu işte onun parmağı olabilir. Hermione koşa koşa geldi. Elinde koskoca bir kitap vardı. "Buldum ! Buldum!
İşte bu yaratık !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter 19 Yıl Sonra
FantasyUmarım tüm Potterheadler bu yazdığım kitabı beğenir . Eğlenceli bir sihir dünyasına katılmak isterseniz okumaya başlayabilirsiniz .