Her zamanki gibi mugglelarla dolu sesleri yankılanıyordu .Harry Potter'ın Hogwartsa karanlık sanatlara karşı savunma öğretmenliği için mektup gelmişti.Bu mektubu Albus Severus bulup babasına sevinç bagırışlarıyla getirmesi Harryi heyecanlandırmisti.Bakanlıkta çalışan Hermione ye de aynı ,Ronald a da aynı mektup gelmişti.Sürekli görüşemedikleri için bu onları Hogwartsa götürmeye yetmişti bile...
9 3\4 perona doğru hızlıca yürümeye başlamıştı bile.Bu ona eski günlerini hatırlattı.O gün Ron la buluşmasını ,çikolata kurbağaları ve sihirli kartları hatırlamış ve duygulanmıştı.Ama Giny'le kavga etmeleri akla gelince tüm anılar yok olmuştu. Maalesef artık anlaşamıyorlardı. Bunun nedeni artık 30 yaşlarında olmaları olabilir mi? Üzüntülerini çocuklara yansıtmamak için çabalıyorlardı. Ama ne yazık ki Giny başkasîndan hoşlanmaya başlamıştı.Yan komşulari Mr.Traven a. Bunu öğrendiğinde Harry için büyük bir şok olmuştu.Ama hayat su gibi akıp geçiyordu.
Trene bindiğinde Profesör Minerva 'nın Hogwarts ta olduğunu duyunca çok şaşırmışti. Yeni öğretmenlerin olduğunu duymuştu. Bunlar;
Profesör bell iksirler uzmanı,profesör thomas bitki bilim ciydi.Yeni kişilerin katılması ne güzel değil mi .
Hogwarts in tadilati bi hayli uzun sürmüştü son savaştan sonra herkes asalarını sallayıp yardım ediyordu.Draco az da olsa hala Harry le uğraşmaya devam ediyordu.Ama sanırım oğlu Brendon hala küçük haylazlıklar peşinde. Hermione , Ron ve Harry bir anda birbirlerini görüp koridorda sarmaş dolaş olmuşlardı.Hermione yeni müdürün geldiğini söyleyince Ron ve Harry birden ''Nee!'' diye bağırdîlar Hemione de " Herhalde Hogwarts ın müdürsüz kalacağını sanmıyordunuz değil mi ?" dedi .Ronald ''Neden bana söylemedin Hermione ?"
Hermione ''Şeyy bir anlık .. Ah neyse birlikte öğrenin istedim Ronald ne var ''
Ronald " Ah evet haklısın ''dedi
Eski günlere dönmek ne güzel değil mi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter 19 Yıl Sonra
FantasyUmarım tüm Potterheadler bu yazdığım kitabı beğenir . Eğlenceli bir sihir dünyasına katılmak isterseniz okumaya başlayabilirsiniz .