Nefes nefese gelmiş heyecanla Harry ve Ron'a göstermek için sabırsızlanıyordu. Bulduğu canavarımsı yaratığa baktılar. Harry neye benzediğini kestiremedi.Ron 'a baktı. Onun da yüzünde kendininkisinden farklı bir ifade yoktu. Ama mide bulandırıcı ve ürkütücü olduğu apaçık ortadaydı. Hermione direk acıklamaya koyuldu.
" Bu bir Kriktus. Oldukça zehirli bir canavarımsıymış. Yani canavar ve yaratık arasında. Dokunuşu, insanın hayatı boyunca acı çekmeye sürükler...- Harry artık kim yerine ne diye sormaları gerektiğini anlamıştı.- onu durdurmaya çalışmak için ne yapsanız kâr etmez. Çünkü vücudu bir kalkan gibidir.Ve şuna bakın !" Elinde bir gazete haberi vardı . Eski ve deforme edilmişti. Bu haber o canavarımsıyla ilgiliydi . "... Bu canavarımsıyla karşılaşan büyücülerden biri şöyle diyor. " Bu anı yaşamaktansa ölmeyi tercih ederdim . Kendimi hayatımda bu kadar kötü ve berbat hissedeceğimi düşünmüyorum. Bbbir hayalet kadar soğuk ve hızlıydı. Ruh emici öpücüğünü tercih ederdım . " bundan başka bir şey söylemeyi reddediyor.
" Ve şuna bakın!" Dedi Hermione üzülmüş bir halde.
1 BÜYÜCÜ DAHA KRİKTUS YÜZÜNDEN İNTİHAR
ETTİ
Şöyle başlıyordu " Kriktus saldırısı yüzünden 1 büyücü daha zehir içerek intihar etti. Büyücü dünyasında Sihir Bakanı Oliver Phelps " Elimizden gelenin en iyisini yapıyoruz. Büyücüler Dünyası kontrol altında. "
Hermione " İşte bu aradığımız canavarımsı olmalı. Yani bundan başka bir şey olabileceğini düşünemiyorum." Dedi. Ron şaşkın bir halde " Ama Hermione , bir canavarımsın neden bu zamana kadar beklesin ki ? " dedi . Harry Hermione'ye katılıyordu ama Ron 'un fikri de mantıksız değildi. Harry elinden geldiğince mantıklı bir şekilde "Haberde kriktusun bir kalkan gibi olduğu söylenmişti. Eğer böyle bir şey varsa ki var bunla karşılaşadabiliriz nasıl onu yok etmeye çalışırız?"
Hermione " Harry emin ol bu konuda bende senin kadar bilgisizim. Bu canavarımsıyla ilgili elimde hiçbir kaynak yok ama bundan itibaren elimden geldiğince araştırma yapacağım ." Hermione Ron ' u öptü ve gitti. Ron halinden memnun bir halde Harry 'e döndü ve tavrını hemen değiştirdi. "Eee ne bekliyoruz?" dedi ve o da odadan çıktı. Harry de burda durmanın mantıksız olduğunu düşündü ve o da gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter 19 Yıl Sonra
FantasíaUmarım tüm Potterheadler bu yazdığım kitabı beğenir . Eğlenceli bir sihir dünyasına katılmak isterseniz okumaya başlayabilirsiniz .