Prof. Louis , prof. Minerva yla anlaşamamakta olmasına karşın Harry , Hermione ve Ronald üçlüsü bu durumu düzeltmeye çalışıyorlardı.
Ama olmuyordu. Minerva tehlikeli maddelerin okulda bulunmamasını, prof. Louis ise olması gerektiğini söyleyip
duruyordu . Minerva sürekli homurdanıp '' o Louis denen düzenbazın burada müdür olması yetmezmiş gibi birde okula
zarar verilmesi için elinden geleni yapıyor ne işi var Hogwarts'ta! ''.
Ron Hagrid in görüşünü almakta kararlı,Hermione çözüm yolu bulmakta kararlı,Harry ise ikna etmekle ve yeni bir müdür gerektiğini sihir bakanlığıyla konuşmakta kararlıydı. Ayrıca prof Louis Seçmen Şapka nin
kalkması için konuşmalar düzenliyor , kendisinin seçmesi gerektiği ni söyleyip duruyordu.
Profesör Thomas tüm bu yaşananlardan bıkmış , istifasını verecek duruma gelmişti.
Profesör Minerva istifasını vermemek için zor tutuyordu profesör Thomas ı.
Okulda profesörlerin bulunmaması çok zorluyordu . Ama sihir dünyasını sarsan bir olar daha vardı.( belki budur durumu zorlaştıran )
Bu olay sihir dünyasını sarsmakla birlikte sihir bakanlığı nı da zorluyordu. Kimdi bu olayı sarsan kişi ?
Belki zordu ama Harry le arkadaşlari bu durumu çözmekle çok uğraşıyorlardı.İsmi neydi ? Kimdi? Nasıl biriydi ?
Belki Voldemortun eski yandaşlarıydı. Belki hala onun izinden gitmek
için ona benzemeye çalışıp tüm melezleri ve muggle kökenli olanları öldürmekseydi planı ? O zaman
Ne yaparlardı ? Nasıl engel olurlardı ? Tekrar aynı şeyleri yaşamak istemiyorlardı . Tekrar o kötü ve korkulu günleri
yaşamak istemiyorlardı. Hagrid bu durumda '' Louis den başka olacak müdür yok. Yeni bir müdürün gelmesi için tek çare çok iyi bir büyücü bunun yanında kalmamakta okulunu koruyacak bir büyücü gerek, güçlü olması ve daha neler neler.. Biz bu Louis denen sersemden kurtulup yeni bir müdüre ihtiyacımız var. ''
Kimsenin aklına gelmiyordu Harry ' nin yeni müdür olabilecegi. Düşünmeleri gereken daha neler neler vardı!
Kim ? Kim ? Kim !? Bu sihir dünyasını sarsan Kim!!Minerva gene eskisi gibi okul gereçlerini yazıyordu
'' Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okulu
Forma
Birinci sınıf öğrencileri için gerekli eşyalar ;
1.Üç takım düz iş cüppesi (siyah)
2. Sivri uçlu düz bir gündelik şapka
3. Bir çift koruyucu eldiven ( ejderha derisi ya da benzeri)
4.Kışlık bir pelerin ( siyah gümüş tokalı)
Bütün öğrencilerin elbiselerinde adları yazılı künyeler olacaktır.Ders kitapları ''
Tam yazarken Harry nin baktığını gördü ve elindeki tüy kalemi hemen bırakıp " birşey mi söyliyecektin Potter ? ''Harry hemen '' evet efendim sihir dünyasını sarsan o konuyla ilgili sizle konuşmak istiyorum .''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter 19 Yıl Sonra
FantasyUmarım tüm Potterheadler bu yazdığım kitabı beğenir . Eğlenceli bir sihir dünyasına katılmak isterseniz okumaya başlayabilirsiniz .