Kapı çaldığında ellerimle gözyaşlarımı silerek yatağımdan kalkmıştım. Annemle babam bir süreliğine memlekete gittikleri için ev sessizdi, Minho'yu sınıftan az çok tanıdığım için de eve gelmesinin bir sorun olacağını düşünmemiştim.
Yine de, Minho gelmeden önce bizimkilere "Benden haber alamazsanız Minho öldürmüştür" gibi bir mesaj atmayı ihmal etmemiştim. Ruh hastası gibi davranıyor biraz kendisi. Mal.
Dolu gözlerimle kapıyı açtığımda ve kenara çekildiğimde Minho utangaç bir tavırla yanımdan geçerek içeri girmişti. Kapıyı kapatıp koridorda beni bekleyen Minho'nun yanından geçerek odama girip yatağıma oturmuştum.
"Hyunjin.. İyi misin?"
Odama girerken sormuştu. Ardındansa yanıma oturup cevap beklemeye başlamıştı.
"İyi gibi mi görünüyorum amına koyayım?"
Dediğim şeyden sonra yeniden ağlamaya başlamıştım. Yeonjun'un beni bırakmasını ve herkesin nudeumu konuşmasını kaldıramamıştım. Ayrıca benim yüzümden Yeonjun'a söylenenleri de kaldıramamıştım. Resmen tüm okul işini gücünü bırakmış benim rezilliğimi konuşuyordu.
"Hayır.."
Dediği şeyden sonra beni kendine çekip kafamı göğsüne yatırmıştı. Ağlıyor olduğum için ve ilgiye ihtiyacım olduğu için karşı koymamıştım bile.
"Sevgilisinden ayrılmış ergen pick me kızlar gibisin Hyun.."
Dediği şeyin ardından gülmesi sinirlenmeme neden olurken söyledikleri ağlamamı güçlendirmişti.
"Sana ne?"
"Tamam tamam, ağlama lütfen"
Ben hâlâ göğsünde ağlarken saçlarımı okşamaya başlamıştı. Ne ara bu kadar yakınlaştığımızı bilmiyordum ama şu an ilgiye muhtaçtım, bana istediğimi veriyordu.
Birkaç dakika sonra saçlarımdaki el ve Minho'nun kalp atışlarıyla sakinleşip, fark etmeden ağlamamı durdurduğumda artık kalkmam gerektiğini fark etmiştim.
Kalkmayı istemiyordum ama göğsünde yattığım kişinin kaç gündür sinirlerimi zorlayan Minho olduğu gerçeği kalkmamı sağlamıştı.
"Teşekkürler"
Söylediğime karşın gülümsediğinde gitmeye niyeti olmadığını düşünmüştüm. Kaba olup gitmesi gerektiğini söylesem mi diye düşünürken Minho yataktan kalkmıştı.
"İstediğin zaman çağırabilirsin, ayrıca ağlayıp durma."
Kafamı olumlu anlamda salladığımda odamdan çıkmış ve seslerden belli olduğu üzere evimden ayrılmıştı.
Kalkıp kapımı kilitleyip bizimkilere iyi olduğumu bildiren bir mesaj yazmıştım.
Fizikçi benim yarramı yesin
Hyunjin
Tamam ölmedimJisung
Naptınız lanHyunjin
Bir şey yapmadıkJisung
Nası susturdu seni
Ağlamıyon
Ben geldiğimde yarım saat olmadan sikerim senin tesellini Jisung deyip beni evden kovdun aqHyunjin
Bilmiyorum
Saçımı okşadı falan
Sen saçımı okşasaydın ben yine susardım ama sen naptın
"Kardo Yeonjun zaten orospu senle ilgisi yok takma"
COCUK OROSPUNUN O'SU BILE DEGIL AQ
Bir de bana verdiğin en iyi teselliydi bu
Diğerlerini hatırlamıyor musun amkSeungmin
Hyunjin haklı aq
Jisung vereceğin teselliye tüküreyim knk
Morali düzgün olan insanı ağlatırsınJisung
Ya
Bence gayet iyi teselli veriyorum
Size de beğendiremiyoz aq
Tch tchHyunjin
Ben gidiyorum bb*görüldü*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pardon // hyunho
FanfictionHyunjin: YEONJUNA ATACAGIM NUDE U SINIF GRUBUNA ATTIM USTUNE BENDEN SIL YAPTIM CILDIRIYORUM