Ε: Από σήμερα. Λοιπόν το χαλάτε το βάζουμε μέσα και το ετοιμάζετε! Μέχρι να έρθουν και το διακοσμητικα αυτό θα είναι έτοιμο!
Μ: ΤΙ ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΆ?
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••Ε: Διακοσμητικά για το δωμάτιο ρε παιδί μου! Άδειο θα το αφήσω το καημένο?
•Mattheo's POV•
Ε:Γιατί τι έχουν τα δικά μου διακοσμητικά?
Υ/Ν: Να βρε παιδί μου ξέρεις είναι... Πώς να το πω τώρα ευγενικά...
P: απαίσια
Υ/Ν:αυτό απαίσια!
Αααααα δεν θα τα πάμε καλά! Ήρθε η μικρή εδώ και από την στιγμή που πάτησε εδώ το πόδι της είναι ένα πρόβλημα. Ωραίο πρόβλημα αλλά...
Ε: Κοίτα δεν μπορώ να σου απαγόρευσω να κάνεις το δωμάτιο όπως θες αλλά μόνο την δική σου μεριά. Δεν πειράζεις την δική μου. Εντάξει?
Υ/Ν: Εντάξει . Τώρα θα μοιρασω δουλειές. Tom και Enzo εσείς θα ετοιμάσετε το κρεβάτι. Theo και Pansy θα καθαρίσετε τον άδειο χώρο. Draco και Blaise θα αναλαβετε να μας φέρετε ότι χρειαζόμαστε. Mattheo και εγώ θα ασχοληθούμε με την διακόσμηση.
Μου αρέσει όταν γίνεται bossy...ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ MATTHEO ΔΕΝ ΤΗΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΤΕΛΟΣ. Ή μήπως....... Την γουστάρω?
•back to y/n's pov•
Όλοι άρχισαν να κάνουν ότι τους είπα. Μετά από κάνα 2ωρο όλα ήταν έτοιμα
Το κρεβάτι το κάναμε έτσι:
Και λίγο πιο εκεί βάλαμε γραφείο
Τ: Ωραια τα φτιάξαμεΜ: Συμφωνώ... Y/N πως σου φαίνεται?
Ε:ΜΑΛΑΚΕΣ ΓΑΜΑΕΙΙΙΙΙΙΙ *Λέω και τρέχω πάνω στο κρεβάτι*
Β: Ε γαμωτο ακόμα η ώρα είναι 3 μμ. Τι θα κάνουμε μέχρι το βράδυ?
Εγώ και ο Enzo είμαστε σε μια φάση του στυλ
Τον κοιτάω
Με κοιτάει
Τον κοιτάω
Με κοιτάειΤον κοιτάω
Με κοιτάειΤον κοιτάω
Με κοιτάειΉξερα ότι σκεφτόμασταν το ίδιο...
En+ Y/N :MONIE MARATHON
P: Ποια ταινία βλέπουμε πρώτη?
Ξανά κοιτάω τον Εnzo ξέροντας την απάντηση ήδη
Ε: Twilight (λέω εγώ Twilight γτ είναι μια από της αγαπημένες μου ταινιες. Αν δεν σου αρέσει σκέψου ότι θα δείτε την αγαπημένη σου ταινία)
Βλέπουμε όλες τις ταινίες του Twilight και μερικές άλλες ταινίες μέχρι που πάει 12 π.μ. Όλοι εκτός από εμένα,τον Mattheo και τον Draco πήγαν για ύπνο. Καθόμασταν και βλέπαμε ταινία μέχρι που νυσταξα και κοιμήθηκα στον καναπέ ανάμεσα στα αγόρια...
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
ΧΕΛΛΟΟΟΟΟΟΟΟ
Για πείτε πως σας φαίνεται?
Επίσης άμα έχετε κάποια ιδέα για το βιβλίο πείτε το μου στο ινστα
KAMU SEDANG MEMBACA
My brother's best friend
Fiksi PenggemarΥΠΌ ΔΙΌΡΘΩΣΗ Η Y/n Nott Είναι 16 ετών και μετά από χρόνια ο πατέρας της απόφασιζει να την βγάλει από το all girls σχολείο μαγειας που βρισκόταν και να την στείλει στο Hogwarts μαζί με τον δίδυμο αδελφό της, Theodore "Theo" Nott.