Ilk Kitabımı yazıyorum destek olursanız sevinirim.Teşekkürler... huzurunpinkodu, LoveClutter, mavininkodu, Taylordemiley asqmlar teşekkür ederim... Medyadaki Deniz&Ufuk
Yine her zamanki gibi yatağımda uyukluyordum.Sağ kolumda bir sıcaklık hissettim.Korkuyla uyanıp bağırmaya başladım.Annem olduğunu görünce rahatladım."Anne aşağıdan bağırsaydın ya az kalsın korkudan ölecektim."dedim.Annemde "Hadi Deniz fazla oyalanma bugün günlerden pazartesi okul var unuttunmu? " dedi.Aa tamamen aklımdan çıkmıştı."Tabi yaa lanet olası okul" diye geçirdim içimden. Hemen üstümü giyip hazırlanmam gerekiyordu.Hızla yatağımdan kalkıp elimi yüzümü yıkamaya gittim.Şimdi bide formamın üstüne giyeceğim tişörtü seçmem gerekiyordu.Uyku sersemliliğiyle ilk elime gelen tişörtü aldım ve hemen giyindim.Hava sıcak olduğu için uzun çorap giymek istemedim.Merdivenlerden aşağıya inecektim ki ilk adımımda aşağıya yuvarlandım.Merdivenin ucuna indiğimde içimden "lanet olsunn" diye geçirdim.Kahvaltıya yapmaya giderken kendime laflar saydırıyordum. Neyseki kahvaltımı kazasız belasız yapıp, çantamı aldıktan sonra dışarıya çıktım.Dostum Ceren beni kapıda bekliyordu. "Yine bişey unuttum" dedim Ceren'e.Eve girip annemi ve canımdan çok sevdiğim kardeşim Eren'i öptüm. Ceren'e gidebiliriz işaretini verdikten sonra okulun yolunu tuttuk.Ceren: "Deniz canım neden yüzün asık?" diye sordu.Bende bu sabah başımdan geçenleri anlattım.Ceren'e baktığımda kıs kıs gülüyordu. Bir dirsek geçirdim ve "hıh çok komik Ceren" dedim.Ceren: "Napıyım sen öyle diyince kendimi tutamadım." dedi.Biraz yürüdükten sonra lanet olası hiç sevmediğim ama arkadaşlarımı çok sevdiğim Ada Koleji'ne gelmiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Kalpler
RandomAŞK Sevebilmek gerek bu hayatta Sevmek içinde yürek lazım yanına Eğer çok sevdiysen Kıyamassın dokunmaya Kalbinin hızlı çarpması Sevdiğini gösterir sana Hadi bakalım var mısın birlikte olmaya?? -Kendim yazdım alıntı değildir...