2.Bölüm

54 8 4
                                    

Medyadaki Ceren

Bizim Tayfa -Burak, Miray, Emir, Selin, Kaan- bizi banklarda oturmuş bekliyorlardı. Herkes sevgililerine sarılmıştı ben ise ortada sap gibi kalmıştım.Çifte kumruların sarılmaları bittikten sonra bende herkese sarıldım ve hep birlikte sınıfa çıktık.Benim yanımda boştu.Herkesin, yanında sevgilileri oturuyordu. Hoca içeri girdikten sonra tüm sınıf ayağa kalktı selamımızı verdik ve yerlerimize oturduk.Hemen sonra sınıfa bir çocuk girdi.Giriş o giriş ilk ilk defa bu kadar yakışıklı, tatlı ve sempatik bir çocuk gördüm hayatımda.Boş bir sıra bulmak üzere sınıfı dolaştı ve benim yanımın boş olduğunu görünce "yanına oturabilirmiyim?" diye sordu.Kekelememek için kendini zor tutuyorum.En sonunda "ta...tabii"diyebildim.Yanıma oturdu ve hocayı dinlemeye başladı.Çalışkan bir çocuğa benziyordu.Zeki, sempatik ve yakışıklı. Tam istediğimden. Çocuk arada sırada beni gözekliyordu.Tedirgin olmaya başlamıştım. Benim hiç sevgilim olmamıştı.Çocuk benle konuşmaya başladı."Adın ne" diye sorunca gülümsedim. "Şey aa... benim adım Deniz senin?" diye sorduğumda gözlerimi yerden alamıyordum."Benim adımda Ufuk memnun oldum." dedi elini uzatarak.Bir süre bekledikten sonra bende elimi uzattım ve "Bende memnun oldum." dedim.Ufuk: Birşey sorabilirmiyim bu okulda kimseyi tanımıyorum bana okulu gezdirirmisin? dediğinde bende onu beklemeden "tabikii gezdiririm" dedim.

Kırık KalplerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin