Tenefüs zili çalınca Ufuk'la birlikte okulu gezmeye başladık.Birkaç yeri tanıttıktan sonra birlikte banka oturup konuşmaya başladık.Sözü ilk önce Ufuk aldı.
"Hiç sevgilin oldumu?" dedi bana.
Bu soru karşısında şaşırmıştım.Ama yinede kabalık olmasın diye cevap vermek zorunda kaldım.
"Şey aslında yok yani... ben şuana kadar hiç kimseye aşık olmadım. diyebildim sadece.
Bende Ufuk'a "senin oldumu?" diye sorunca:
"Aslında bir kız vardı.Çok seviyordum onu ama.... beni aldattı. Hemde en yakın arkadaşımla birlikteymiş. Ikimizide aynı anda yürütüyormuş inanabiliyormusun? Bunu öğrenince gerçekten ona çok kızmıştım.Onlardan uzaklaşmak için geldim zaten bu okula. Onları görünce tepem atıyordu." dedi.
Hiç birşey diyemedim.Ufuk'un durumuna üzülmüştüm. Birden konuşmaya başladım.
"Nerede oturuyorsun eviniz uzakmı?" diye sordum.Bir süre bekledikten sonra o da konuşmaya başladı.
"Ben okulun birkaç sokak arkasındaki Burcu sitesinde oturuyorum" dediğinde oranın neresi olduğunu aklımdan geçirmeye çalışıyordum ki tabi yaa bizim site diye aklımdan geçirdim.
"Ee bende orada oturuyorum." dedim.
Ufuk:"peki neden daha önce birbirimizi görmedik? "diye sorduğunda düşünmeye başlamıştım bile.En sonunda:
"Herhalde aramızda birkaç blok fark vardır."dedim.
Aynı sitede oturduğumuz için sevinmiştim. Bu demek oluyordu ki Ufuk'u her zaman görebilecektim.
"Sanırım ben Ufuk'a aşık oldum" diye söylenirken zil çaldı.Sınıfa girebilmek için merdivenleri çıktık. Sırama oturduğumda Miray ' la Selin bana kaş göz hareketi yapıyorlardı. Bende onlara cevap olarak önünüze dönün işaretini yaptım. Ders matematik dersiydi. En önem verdiğim derstir ama şuan dinleyecek durumda değildim. Yani heyecanlıydım kısacası. Bu son ders birazdan eve gidicez diye mutlu oluyordum.Ufuk derste bana döndü ve bana
"Çıkışta birlikte gidelim mi?" diye sordu.
Biraz düşündükten sonra "olur" dedim.
"Peki o zaman çıkış zili çaldığında birlikte aşağı ineriz ve arabamla gideriz olurmu esmer bayan?"
Dediğinde "ne esmer bayanı ne çabuk " diye içimden Ufuk'a söyleniyordum.
Zil çalınca bizim tayfaya haber verip Ufuk'un yanına gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Kalpler
RandomAŞK Sevebilmek gerek bu hayatta Sevmek içinde yürek lazım yanına Eğer çok sevdiysen Kıyamassın dokunmaya Kalbinin hızlı çarpması Sevdiğini gösterir sana Hadi bakalım var mısın birlikte olmaya?? -Kendim yazdım alıntı değildir...