Why is dark spelled with a 'k' and not a 'c'

160 5 2
                                    

H.

"Podpíšte sa tu." Hovorí doručovateľ. Voňal ako cigarety a lacný parfum, ja som zatajil dych, keď som sa ponáhľal podpísať papier, ktorý potvrdil, že som dostal balík. Podávam mu späť papier. "Pekný deň."

„Rovnako,“ prikývnem. "Tiež by sa trebalo raz za čas osprchovať." Poslednú časť si zamrmlem popod nos, keď sa bezstarostne vzdialil. Sklonil som sa, schmatol krabicu z podlahy a vybral som sa smerom k izbe. Herňa bola vo výstavbe, asi pred dvoma mesiacmi som nechal zbúrať stenu, aby sa miestnosť predĺžila a práve včera večer sa to dokončilo. Bol víkend a celý deň som na tom pracoval.

Bez sexu som bol dlhšie ako zvyčajne. Beau som videl asi pred dvoma týždňami, keď so mnou robila rozhovor, nemohli sme sa stretnúť tak, ako som chcel, pretože keď mohla ona, ja som nemohol a keď som mohol, tak mala prácu.

Volali sme si, písali SMS a FaceTimeovali a uvedomil som si, že je prvou osobou, ktorú som za tie roky, čo žijem, nazval priateľkou. No, predpokladám, že som mal priateľov, keď som bol mladší, bol som najlepší kamarát s Matthewom, keď som bol na základnej škole. Sakra ani neviem, čo sa mu stalo. Dúfam, že sa mu darí.

Prišiel nový matrac, uvažoval som o vodnej posteli, ale prišiel som na to, že to vôbec nie je môj vkus. Nepotreboval som, aby sa posteľ hýbala sama od seba, keď som sa mal hýbať ja.

Bol to California King matrac.

Hudba ma upokojovala, najmä keď som pracoval v herni kde som prerábal alebo vymieňal čelo postele, ktoré sa zlomilo nárazom o stenu, púšťal som si Fleetwood Mac. Keď som otvoril škatuľu a vnej sexuálnu hojdačku, pohmkával som si Rhiannon. Spôsob, akým ľudia prišli na rôzne spôsoby sexu, bol úžasný, ako keby ste nikdy nemali dosť sexu, takže ste prišli s rôznymi polohami, technikami, hračkami. Nebol som z tých, ktorí by sa sťažovali, rád som vedel, že osoba, s ktorou som šukal, má dostatok potešenia ako ja. Nikedy som sa neurobil, skôr ako som sa uistil, že žena bola dostatočne potešená.

Cítim, ako môj telefón vibruje vo vrecku mojich teplákov, a keď sa po ňom prehrabem, obrazovka sa rozsvieti a je tam Beauino meno.

BEAU:
Čo sa chystáš urobiť? :)

Smejem sa nad jej detinským textom.

Rýchlo odfotím rôzne sexuálne hračky a nábytok predo mnou a pošlem to spolu s textom.

HARRY:
Pracujem z domu, čo robíš ty?

Nebol som si istá, či Beau a ja budeme ešte niekedy niečo viac, určite by som si to prial. Presne sme sa o tom nerozprávali, vždy sa na to zabudne medzi našimi SMSkami, jej hlúpymi vtipmi a rečami o práci.

BEAU:
Mám vtip lol

A je to tu.

Zastonám, keď zízam na bubliny, ktoré opäť vyskakujú, čo znamená, že píše.

BEAU:
Prečo je dark napísané s „k“ a nie s „c“

Prisahám, že bola chodiace spúšť. Povzdychnem si, keď píšem späť.

HARRY:
Prečo?

Sledujem, ako sa jej bubliny pri písaní objavujú, miznú a znova objavujú, čo znamená, že sa pravdepodobne smiala na svojom vlastnom vtipe, keď ho písala.

BEAU:
Pretože nemôžeš c v tme ahahha

Bolo fyzicky nemožné, ako veľmi som chcel prevrátiť oči a bolo mi nepríjemné, že nevidí, že ma otravuje svojimi tatovými vtipmi. Rozosmialo ma to, keď som si uvedomil, ako veľmi sa práve teraz smeje.

HARRY:
Môžem sa vrátiť do práce alebo máš viac?

BEAU:
Nahnevám ťa neskôr, som v konferenčnej miestnosti, niekto plagioval článok z časopisu inej spoločnosti a teraz tu trčím až do noci :/

HARRY:
Je mi to ľúto, Beau. Chceš, aby som prišiel a doniesol nejaké jedlo? Jedla si?

BEAU:
Umieram od hladu, ale akokoľvek by som si priala, ale nikto z nás nemal dovolené opustiť miestnosť. Ďakujem aj tak!

Rozhodol som sa, že ju už nebudem obťažovať, keď si vypnem telefón a vrátim sa k tomu, čo som robil. Neviem si predstaviť, aké stresujúce je pre Beau byť v niečom takomto, ale aspoň ju to zamestnávalo. A je preč odo mňa. Prisahám, že bola ako droga. Viem, že som sa potreboval posunúť ďalej a snažil som sa o to, ale nikomu sa nepodarilo upútať moju pozornosť rovnako ako jej. Keď s ňou budem môcť hovoriť alebo ju znova uvidím, prinesiem sa cez to.

Keď si vyberiem miesto v strede strechy, kde chcem, aby sexuálna hojdačka visela, začnem do strechy vŕtať dieru, než zatlačím hák a pevne ho priskrutkujem, urobím niekoľko skúšobných ťahov na miesto, kde som si istý, že je dobré začať sex. Bola preč od všetkého, nikto by do ničoho nenarazil, bola dokonalá na moju výšku a pripravená na použitie. Ako som na to civel, nemohol som si pomôcť a predstavil som si Beau, ktorá je v ňom zabalená. Nohy mala rozkročené, aby čelila mne, rukami sa držala rúčok a hlavu mala odhodenú dozadu, keď sa chichotala a trochu sa hojdala. Jej plné prsia boli energické a keď sa na mňa pozrela tými svetlomodrými očami, cítil som, ako sa mi sťahujú nohavice.

Musím dokončiť túto posratú izbu, myslím, že ďalší týždeň bez sexu nezvládnem.

Vyberám všetko z krabíc a dávam to tam, kde to patrí, sexuálne hračky do zásuvky, biče do skrini, pásky na oči a obmedzovače vedľa sexuálnych hračiek. Ako si všetko odkladám, zastavím sa pri krabici. Váham, či ju otvoriť, pretože presne viem, čo to je. Zahryznem si do vnútra líca a zdvihnem ju, rozhodnem sa, že zaujme svoje trvalé miesto v podkroví, ale keď sa zastavím a zaváham, strčím ju pod posteľ.

"To, že to mám, neznamená, že to budem používať." klamem. S upratovaním tu pomaly končím, takže keď skončím, je okolo desiatej večer.

___

#HEAU je moja zasraná značka.

#HEAU je moja zasraná značka

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Only Angel 2 [h.s.] *sk*Where stories live. Discover now