I'm a free woman

137 5 0
                                    

"Môžme si ich vybrať všetky?" Cassie, moja kolegyňa, stoná, keď sa preklikávam cez množstvo Harryho obrázkov na titulnú stranu časopisu. Skončila som s rubrikou, pre moju časť v časopise, teraz nám zostávalo už len vybrať obrázok. Cassie mala lakte opreté o stôl a bradu v dlaniach a vzdychla. "On je tak hot, až to bolí." Usmejem sa a kliknem na druhú stranu. "Niekedy chcem aby sa ma dotýkal jeho tvárou."

"Cassie!" Napomínam a mierne ju odsúvam, ona sa zachichotá. "To je také nevhodné."

"Och, nesprávaj sa, akoby si to nikdy nechcela." Oh, ja to mám blízko a osobne. Len pri pomyslení na neho sa mi tlačia stehná k sebe. "Veci, ktoré by som mu urobila." Zúfalo si povzdychne a ja prevrátim oči.

"Dobre, ak mi nepomôžeš, môžeš ísť." Poznamenávam, odháňam ju. "Môžeš si o ňom myslieť vo svojej kancelárii koľko chceš." Bola ako stredoškoláčka, ktorú populárny futbalista práve pozval na maturitný ples. Nemohla som ju však príliš obviňovať, Harry bol až smiešne krásny a zobralo to veľa, aby som to povedala o chlapovi. Ale bolo to, ako keby sa o to ani nepokúšal, celý ten čas len vyzeral dobre.

Nevidela som Harryho celý týždeň, bolo to trochu ťažké, keď žije v Seattli a ja stále žijem v New Yorku. Chýbalo mi to ako som prišla do môjho bytu a našla ho čakať pred mojimi dverami, alebo keď som otvárala dvere, aby som vyhodila odpadky a on bol nablízku, zakaždým sme sa stretli na chodbe.

Asi po hodine prechádzania všetkých záberov z Harryho fotenia som sa rozhodla, že vyberiem jeden, kde mal vyzlečenú košeľu a jediné, čo mal na hrudi, bol pruhovaný oblek a krížový náhrdelník. Bolo to hot a profesionálne podľa môjho názoru. Čím viac som pozerala na obrázky, tým dlhšie som si uvedomovala, aká som nadržaná sviňa. Myslela som na to, ako Harry minule prišiel do mojej kancelárie a oslabil ma svojimi ústami a lízankou. Takmer hneď, ako odišiel, som ho nasledovala len pár sekúnd nato. Určite vedel, ako ma nechať chcieť viac.

Tentoraz som si predstavila, ako ma ohýbal cez môj stôl, keď ma držal a silno do mňa búšil, akoby ma nenávidel. Ak som sa dostatočne sústredila, takmer som cítila jeho ruky na mojom tele, ako sa voľne túlajú. Jeho pery boli jemné a hovorili mi špinavé veci do ucha, keď si vzal môj ušný lalôčik do úst a sal ho. Pri tej myšlienke som mala brnenie v bruchu. Kým som si vôbec stihla zdvihnúť šaty, na stole mi zazvonil telefón a akoby to vedel, že naňho myslím, pretože mi volal Harry.

Odkašlem si. "Áno Pane?" dráždim.

"Taká formalita," zahundral Harry. "Veľmi rád by som ťa dnes šukal,....poriadne"

Srdce mi poskočí. "A tu som si myslela, že romantika už dávno zomrela." Srandujem.

Harry sa zachichotá a ja som prakticky videla, ako sa mu pri tom skrčí nos. "Ako ide práca zatiaľ?"

"Och, vieš." povzdychnem si. "Snažím sa vybrať jednu tvoju fotku na titulku, zatiaľ čo moja kolegyňa slintá po celej obrazovke. Teda myslím, že to ide."

"Krásne," poznamená. „Dobre, dobre daj mi vedieť, kedykoľvek skončíš. Alebo vždy môžeš ísť rovno do môjho bytu a stretneme sa tam. Náhradný kľúč je v lampe pred dverami." Informuje ma a ja bzučím.

"Možno, o tom budem premýšľať." dráždim. Skôr než stihne čokoľvek povedať, ukončím hovor a vrátim sa k svojej práci. Keď je čas ísť domov, rozhodnem sa, že pôjdem domov a osprchujem sa. Vyberám orgovánovú súpravu spodnej bielizne, na košíčkoch podprsenky aj na nohavičkách boli vsadené kvety. Obliekla som si čiernu sukňu a obyčajné biele tričko, ktoré bolo trochu kratšie, takže ležalo na mojom pupku. Obula som si biele topánky a vlasy som si stiahla do copu. Bola som neformálne oblečená, vyzerala som skoro ako stredoškoláčka, ale vôbec mi to nevadilo.

Only Angel 2 [h.s.] *sk*Where stories live. Discover now