Bite me

169 4 0
                                    

+18

H.

Vychutnal som si kurva tú lízanku. Neviem, čo ma to popadlo, keď som to urobil, ale ani trochu som to neľutoval a podľa výrazu ani Beau. Nasával som ju na ceste domov, bol som ako dieťa, ktoré dostalo cukrík, ktorý chcelo, a bolo pripravené na život. Samozrejme, moja lízanka sa ešte musí rozhodnúť, či chce alebo nechce, aby som ju šukal a pre Boha prial som si to. Keď som išiel domov, začal mi zvoniť telefón a ja som si povzdychol.

Moje ticho bolo prerušené.

Nepoznám telefónne číslo. "Haló?" hovorím do telefónu.

"Ahoj, hádaj kto." Ozve sa do telefónu hlboký hlas, skrčím obočie a pritlačím si ho späť k uchu.

"Kto je to?"

"Tvoja obľúbená osoba na celom šírom svete." Do riti.

Otrávene zastonám. "Čo kurva chceš?"

"Hej hej." Predstiera urážku a viem si predstaviť, ako sa mi na druhej strane posmieva. "Do riti to je posratý spôsob, ako pozdraviť svojho staršieho brata."

"Šoférujem, zložím." Oznamujem a on hovorí.

"Perfektné, poslednú hodinu som čakal pred tvojím bytom," nakrčím obočie. "Snažil som sa ťa vystrašiť, ale skončilo sa to tak, že to bola nejaká stará žena a ona je naštvaná, takže sa možno budeš chcieť poponáhľať."

"Čo tam kurva robíš?" podotýkam. Nevidel som ho asi štyri roky, odkedy ho mama vyhodila za to, že minul peniaze na drogy. "Nedám ti peniaze."

"Nepotrebujem peniaze, dobre? Mám prácu a každú chvíľu budem dvakrát tak bohatý ako ty."

"Pod pojmom "mám peniaze" myslíš krádež?"

"Len dostaň svoj zadok domov." Linka je mŕtva. Rozhodne som sa nesnažil riešiť Eliáša a jeho posratý život. Prerušil som kontakt s ním z nejakého dôvodu a to, prečo je späť, je mimo mňa. Ten chlap je zasraný psychopat a určite to má od nášho otca.

Moja mama a jej vkus na mužov.

Idem dlhou cestou domov a dúfam, že kým prídem, bude preč, ale keď sa dostanem na poschodie, opiera sa o moje dvere s telefónom v ruke a hádže ním hore a dole. Keď jeho oči pristanú na mne, usmeje sa. "Ahoj brat, rád ťa opäť vidím." Ignorujem ho a odomknem dvere, on sa zdvihne z podlahy a nasleduje ma a zavrie dvere s tvrdým buchnutím. "Choré miesto."

"Čo tu robíš?" Otočím sa, keď si vyzlečiem oblek.

„Len som ťa chcel prísť pozrieť,“ položí mi ruku na rameno. "Chýbal si mi, dráhy."

Pokrčím plecami a pristúpim k alkoholovému stolu a nalejem si bourbon. "Prosím, ušetri ma divadla." Prevráti očami. "Prečo si vlastne tu?"

Odvrátil zrak odo mňa a dotiahol sa na pohovku a zvalil sa na ňu. „Aby som ti povedal pravdu,“ povzdychne si. "Londýn ma nudil. Tie isté staré sračky, tí istí ľudia, tie isté dievčatá."

"Nehovor mi, že si ojebal všetky ženy z Manchestru a chcel si prísť do štátov ojebať ďalšie," To bola dosť hlúpa otázka, bolo viac než pravdepodobné, že to urobí.

Smeje sa. "Nie som muž zvykov, Harold." Zarazím sa na mene. "Pravda je, že neustále bojovanie s otcom bolo vyčerpávajúce. Vždy sa sťažoval, ako ste ho s mamou zahanbili a ako vás oboch chcel zabiť z akéhokoľvek posraného dôvodu, bol som príliš vysoko na to, aby som venoval pozornosť tomu, čo sakra hovoril. Tak som sa rozhodol presťahovať k tebe."

Only Angel 2 [h.s.] *sk*Where stories live. Discover now