Sorrri et niii kaua uue osaga läks.
Maria POV
Hakkasin pesema minema,kui mu telefon hakkas helisema ja helistajaks oli Zayn.
Z:Tsau Maria. Me peame kohe kokku saama mul sulle üks väga tähtis jutt.
M:Zayn mis juhtus?
Z:See ei ole jutt mida telefoni teel arutada. Saame poole tunni pärast Starbuckis kokku.
M:Okeii kallis. Näeme seal. Armastan sind.
Selle peale oli Zayn vait ja lõpetas kõne ära. Ma sain juba siis kohe aru, et midagi on valesti.
Tegin ennast ruttu korda ära ja hakkasin Starbucki poole minema. Ma kõndisin sinna 10 minutit.
Kui ma uksest sisse läksin, nägin et Zayn istub juba. Tellisin endale kakao ja läksin tema juurde. Zayn oli nagu nutnud. Küsisin mis juhtus?
Zayn:"Kallis sa tead ikka ju kui väga ma sind armastan?"
Mina:" Jah tean aga miks sa mind siia kutsusid?"
Zayn:"Me peame lahku minema."
Ma puhkesin nutma ja küsisin miks.
Zayn:"Ma ei taha ise ka seda aga meil ei jää muud üle. Me poistega lähme aastaks Ameerikasse tuurile."
Mina:"Hea küll. Saad oma tahtmise. Head aega Zayn. Võib olla kunagi kohtume!."
Niii kui ma olin selle ära öelnud siis jooksin sealt kohe välja. Kuulsin Zayni oma nime hüüdmas aga ma ei reageerinud sellele.
Jooksmise pealt helistasin Demyle ja ütlesin et ta tuleks ruttu koju.
Kui ma koju jõudsin siis Demy oli juba kodus.
Demy:"Mammuke mis juhtus?"
Mina:"Zayn jättis mu maha."
D:"Miks?"
M:"Sest ta läheb poistega aastaks ajaks tuurile ja ta arvas et sellest ei tuleks midagi välja."
D:"Imelik miks siis Harry mulle midagi siis sellest ei rääkinud?"
M:"Helista talle"
Demy valiski kohe Harry numbri ja helistas talle. Peale paari korda kutsumist võttis vastu.
H:Tsau kalli. Juhtus midagi et helistad?
D: TSau ja. Zayn ütles Mariale et te lähete aastaks ajaks Ameerikasse tuurile.
H: Misasja see Zayn ajab? Meil ei ole uut plaatigi väljas, mis tuurist tema räägib.
D: Ma ei tea. Zayn jättis Maria maha sellepärast.
H: Oiii fuck. Kallis ma pean lõpetama. Tsau.
Kui Demy kõne ära lõpetas, siis ta ei rääkinud tükk aega midagi. Vaid vaatas ainult ühte kohta.
Lõpuks kui Demy rääkima sain siis ta ütles, et kui ta mainis Harryle, et Zayn ja jättis minu maha siis muutus kahtlaseks ja lõpetas kõne ära. Demy arvates toimub Zaynil midagi millest mina ei tohi teada.
Järgmine päev helises hommikuvara uksekell. Panin hommikumantli peale ja läksin vaatama, kes ukse taga on. Aga üllatus üllatus, ukse taga oli Zayn.
Mina:"Mida kuradit sa veel siit tahad? Ise sa jätsid mu maha ja nüüd jäta mind rahule!"
Zayn:" Mariake oota. Ma pean sulle mõnda asja selgitama. Kas sa oled üksi?"
Mina :"Jah olen aga liiguta oma suukest kiiremini. Mul ei ole terve päev sinu järgi oodata."
Zayn :"Vaata see jutt , mis ma eile sulle rääkisin, see ei ole tõsi. Me pidime lahku minema, sest enne seda kui ma sind kohtasin oli mul tüdruksõber Perrie. Ta jäi minust ilma minu teadmata rasedaks. Ja eile ta tuli minu juurde kui ma koju olin just jõudnud ning ütles, et kui ma sind maha ei jäta siis ta räägib kogu maailmale, et ta on minust rase. Ja siis mul ei jäänudki muud üle."
Mina :" Aga kas sa armastad Perriet?"
Zayn :" Loomulikult mitte. Ma poleks sinuga koos olnud, kui ma oleks Perriet armastanud."
Mina :" Hea küll . Siis ma andestan sulle. Aga koos me ikka olla ei saa sest sul on vaja last kasvatada. Niiet hüvasti Zayn, võib-olla millalgi kohtume ja siis saame koos olla!" Nii kui ma selle olin ära öelnud hakkasin nutma ja vaatasin, et Zaynil olid ka pisarad silmas.
Zayn :" Jah. Kui me oleme ette nähtud koos olema, siis me saame ka kokku."
Ma kallistasin Zayni ja tema mind. Kui me üksteisele otsa vaatasime, tundsin korraga et ma pean teda viimast korda suudlema. Zaynile tuli alguses ootamatu, et ma nii tegin aga varsti ta suudles vastu. See suudlus oli pikk ja kirglik. Siis ma hüppasin Zayni sülle ja mässisin jalad ümber tema puusade. Zayn hakkas minu toa poole kõndima samal ajal kui me suudlesime. Lõpuks jõudsime minu tuppa. Zayn pani mu voodi peale pikale ja võttis endalt särgi seljast. Ta käed libisesid minu hommikumantli alla ja võttis selle mul pealt ära. Kohe järgmiseks ta võttis mul pluusi ära. Ta suudlused liikusid kaelale ära. Mina hakkasin oma kätega tal teksaspükse ära võtma kui tema minu pidžaama püksid ära võttis. Me olime mõlemad ainult aluspesu väel. Ta käed liikusid mu selja peale ja mõne sekundi pärast polnud mul rinnahoidjat seljas. Zayn hakkas mu rindasid suudlema. Mina eemaldasin tema bokserid ära ja tema eemaldas minu püksikud ära. Ta näpud sisenesid minusse need hakkasid kiiremini edasi-tagasi käima. Ma ainult oigasin ja karjusin Zayni nime. Suudlesime jälle Zayniga, kui ta pistis midagi suuremat minusse. Ta liigutas järjest kiiremini edasi-tagasi. M ainult ohkisin ja puhkisin.
Kui me olime lõpetanud juba, siis me lihtsalt lebasime üksteise kaisus ja kuulasime mõlemad teineteise südamehäält ning uinusime. Zayn läks järgmise päeva hommikul alles ära.