Illusion 2.osa

362 29 0
                                    

Kui ma talle otsa vaatasin, siis see oli mu vana klassiõde Liisbeth, keda ma ei olnid kaua aega näinud. Ma kallistasin teda ning kutsusin teda enda ja Demyga shoppama. Me olime poodides olnud kusagil neli tundi. Varsti olid meil kõigil kõhud tühjad ja me läksime pitsat sööma. Mina ja Liisbeth tellisime endale juustupitsa ja coca aga Demy tellis endale pepperoni pitsa ja samuti coca. Kui me olime ära söönud, mõtlesime, et läheks kluppi. Õnneks ma olin endale ilusa kleidi ja kingad poest ostnud. Liisbeth tuli ka meiega. Mina laenasin talle üht oma kleiti ning Demy kingi. Käisim ruttu pesemas ära ja panin kleidi selga. Sama tegid ka Demy ja Liisbeth. Otsustasime et teeme üksteisele meigi ja soengut. Mina tegin Liisbethile, Liisbeth tegi Demyle ja Demy mulle. Kui kõik olime valmis, nägime suurepärased välja. Me tellisime omale takso, et kluppi minna. Kohe kui me kluppi jõudsime, jäi mulle silma üks tumedate juustega kutt, Demyle lokkis juustega ja Liisbethile blondide juustega kutt. Tellisime endale joogid ära ning natukese aja pärast tuli ta minuga rääkima. Kohe kui ta minu juurde jõudis, sain ma aru, et ta on One Directionist Zayn. Me rääkisime natuke aega ja mingi aeg ma avastasin, et Demy ja Liisbeth on kuskile ära kadunud aga ma ei pöörand sellele erilist tähelepanu, sest ma teadsin, et nad mõlemad on mingi kutiga koos. Võtsime veel mõned koksid ja rääksime juttu, kui ma otsustasin koju minna, sest ma olin tänasest päevast väga väsinud. Vahetasime numbreid ja ma lahkusin sealt. Õnneks sealt klubi juurest ei olnud pikk maa koju.

Teepeal helistasin Demyle. (Mina-M, Demy- D)
M: Kuule tsau kus sa oled?
D: Tsau ja, ma olen praegu ühe kutiga koos, ma tulen natuke hiljem.
M: Olgu tsau siis praegu.
D: Olgu tsau, kodus näeme.

Helistasin siis siis Liisbethile ka.
M: Tsau kus oled?
L:Tsau, kuule ma praegu ei saa rääkida, ma helistan sulle hiljem tagasi.
M: Okei tsau
L: Tsau

Olin just koju jõudnud, kui mulle tuli mõtte, et minna jalutama, jõudsin parki ning istusin sinna maha. Olin omades mõtetes kui keegi ehmatas mind. Vaatasin seljataha ja seal oli...

Zayni POV

Sellest on küll vähe aega möödas, kui Maria klubist ära läks aga ma juba igatsen teda. Ma tahaks temaga koguaeg ainult koos olla. MA OLEN VIST ARMUNUD JA SEE ON NII HEA TUNNE! Kus Niall ja Harry küll olla võivad, lähen küsin Louisi või Liami käest.

"Kus Harry ja Niall on?" Küsisin Liami käest. Liam vastas naeratades "Ei mina tea, leidsid raudselt mõned kuumad tzikid"
"Aa okei aga ma lähen ka ära koju magama, näeme homme" vastasin siis talle.

Läksin kodu poole läbi pargi, kui nägin...

Mis te arvate, mis Zayn näeb seal?

Kas mul on mõtet edasi kirjutada?

Palun avaldage arvamust, tore oleks lugeda! :)

Illusion❤ (järjejutt Z.M)Where stories live. Discover now