Illusion 6.osa

249 23 0
                                    

Järsku läks uks lahti ja sisse astus Harry Styles. Ta vaatas meid imeliku näoga. Ta arvas, et minu tuba on vannituba, ta vabandas ja läks minu toast ära. Me Zayniga hakkasime naerma mõlemad ning mõtlesime, mida ta meist mõelda võis.

Naersime ja kui äkki helises mu telefon. Võtsin vastu ja mitte keegi ei rääkinud midagi. Lõpetasin kõne ja Zayn küsis kes see oli, ma ei vastanud, vaid kehitasin selle peale õlgu.

2.nädalat hiljem

Igavlesin kodus, kui mõtlesin linna peale minna, kutsusin Demy ja Liisbethi ka kaasa. Aga nad mõlemad ei saanud tulla ja nad ei avaldanud ka. Zayn oli koos Louise, Harry, Liami ja Nialliga koos. Või vähemalt mulle ta nii väitis. Otsustasin, et lähen üksi. Teepeal tuli vastu mulle vastu mu vana boyfriend Martin. Ta tuli mulle lähemale ja hakkas mind suudlema, kui ma ta eemale lükkasin ja küsisin wtf tal viga on?

Ta vastas aind sellepeale:"Ma tean, et sa armastad mind siiamaani ja tahad minuga koos olla. Mina olingi see, kes sulle tol päeval helistas ja mitte midagi ei rääkinud."

Ma olin segaduses ja vastasin:" Ei ma ei taha sinuga koos olla. Mul on nüüd Zayn ja palju õnnelikum elu. Sina olid see kes mind maha jättis." Karjusin talle ja jooksin nuttes minema.

Järsku hakkas mu taskus telefon helisema, see oli Zayn.

Zayn:"Tsau kallis, kus sa oled?"

Mina:"Tsau, pargis jalutasin," Vastasin nutuselt, "kas sa saaksid mulle järgi tulla?"

Zayn:"Jaa ikka saan, aga kas sa oled nutnud? Mis juhtus?" Küsis ta veidi mures olles.

Mina:" Vahet pole, ma kodus räägin."

Zayn: "Olgu ma olen 5 minuti pärast seal."

Lõpetasime kõne, kui järsku läks silme eest pilt mustaks.

Kui ma ülesse ärkasin olin ma mingis pimedas, kõledas ja külmas toas. Seal polnud mitte ainsamatki hingelist. Mul olid käed ja jalad teibiga kinni seotud ja telefon nina ees aga ma ei saanud seda kätte. Telefon hakkas helistama ja helistajaks oli Zayn. Mul hakkasid pisarad voolama, sest ma tahtsin olla praegu tema juures, tema suudlusi ja kallistusi tunda.

Järsku läks uks lahti ning sisenejaks oli Martin. Karjusun talle nuttes, et mis tahab minust ja miks ta ei võiks mind rahule jätta. Ta ainult naeris selle peale ja hakkas mulle vett suhu valama. Kui olin ühe linksu vett saanud, sülitasin talle selle näkku. Ta kuivatas selle ära ja kõndis minema.

Ma kogu aeg nägin kui Zayn mulle sõnumeid saatis.

Kui ma viimast sõnumit nägin, siis ma ehmusin ära ja hakkasin lahinal nutma, sest see mis seal oli ei olnud meeldiv.

Seal sõnumis seisis:...........

----------

Sorry et nii kaua läks uue jutuga. Praegusest üritan hakkata panema 7he juttu päevas. :)

Avaldage arvamus ka :)

Mannu❤

Illusion❤ (järjejutt Z.M)Where stories live. Discover now