Ärkasin üles telefoni helistamise peale ja helistajaks oli Kevin. Ta oli kunagi mu kutt aga ta pettis mind mu hea sõbranna Liisega ja peale seda ma jätsin ta maha. Tänu sellele ma kolisin üleüldse Londonisse
Ma võtsin kõne vastu.
M: Tere
K:Tsau, kuule kas sa ei tahaks minuga Londonis kokku saada?
M: Miks ma peaks?
K:Ma tahaks sinuga ühte asja arutada.
M:Parem räägi kohe ära, sest ma ei taha sind näha.
K:Ma mõtlesin siin, et kas sa ei tahaks minuga uuesti seda suhte asja proovida. Ma tegin suure vea, kui sind Liisega petsin. Ma armastan sind nii väga.
M: Mis sa kukkusid väga kõrgelt v? See on su oma süü, et me lahku läksime. Ja ma olen oma praeguse kutiga väga õnnelik. Tema vastu on mu tunded tugevamad kui sinu vastu mul olid. Kui sa Liisega magasid, miks sa siis selle peale ei mõelnud et sa mind armastad?
K: Ma ei jäta seda asja nii vana mõrd.
Ja siis ta pani selle kõne kinni. Zayn ärkas selle peale üles, sest ma karjusin Kevini peale päris hullusti.
Zayn küsis, kes mulle helistas. Ma vastasin talle, et see oli mu endine boyfriend, kes tahtis mind tagasi saada. Ja ma ütlesin talle, et ma olen sinuga palju palju õnnelikum kui temaga. Zayn naeratas selle viimade lause peale ja suudles mind ja ütles: "Good morning beautiful!" Naerastin selle peale ja läksin pikali tagasi. Zayn tuli ka mu kõrvale tagasi ja küsis miks ma Kevini üldse maha jätsin. Rääkisin talle oma loo ära ja kuulas seda hoolega ja ütles:"I'm gonna never hurt you." Ma tegin talle põsemusi selle peale.
Olime natuke aega veel üksteise kaisus ja rääkisime juttu, kui kuulsin, et all uksekell helises. Astusin voodist välja ja Zayn vaatas mu tervet keha. Ma vaatasin ka oma keha ja avastasin et olen paljas. Panin mingi topi, lühikesed püksid ja hommikumantli selga. Kui ma olin ja hakkasin ust lahti tegema, siis seal seisis...
Sorri et niii kaua läks uue osaga , aga mul ei olnud üldse aega.
*Mis te arvate Kevinist?*
*Kes seal uksetaga võib olla?*Avaldage ikka oma arvamust ka :)
Musidkallid teile :*