Na itt is lennék Roberttel.
Az ő története az enyémmel más. Sokkal inkább megviselt min bárki másé és hát hogy is mondjam... az életem több évében is jelen volt. Kezdve a tini köröm mikor még csak szimpla barátnak mondhattam. Az akkori barátnőm párja volt. Sose felejtem el az első találkozásunkat. Olyan különleges és fura volt. Épp a barátnőmhöz érkezett le mikor is nem őt née hanem engem. Azonnal megfogott de tudjátok a szabályt. Tabu más párja. Nálam ez érvényben volt ha más barátomnál később nem is. Az nap este szinte végig velem volt mert a csaj másokkal vológot inkább. Akkor találkoztam vele először és úgy hittem utoljára. Később szét mentek Roberték de én néha még azért beszéltem vele még ha nem is mondtam el neki mi is volt bennem azok az érzések. Egyszer csak azt láttam hogy tiltott de nem tudtam miért is. Pár év múltán jelölt be és kezdtünk el beszélni. Nekem addigra már épp szakítás utáni napok voltak. Mint elmondta a barátnője tiltott és minden más lány ismerősét is. Napokig beszéltünk mire bevalltam hogy szeretem és elmondta neki azt is ami évekkel előtte történ bennem. Az állította hogy vele is ez volt és bánta hogy az nap ott nem velem ment végül haza. Addig beszéltünk amíg egy találkozás össze nem jött. Semmi se volt igazán az estig amikor elcsattant az első csokunk. Mielőtt azt hinnétek hogy jaj happy end .. képzelhetitek. Könnyes búcsú és bum. Kezdet le rázni magáról hogy erre ő nincsen készen és sajnálja. Depresszió azonnal betalált nálam mert én magam hittem a tündér mesében. Igen persze tudom ilyen nem létezik de én akkor még nem sejtettem hogy ennek korán sincs vége ezzel. Majd 1 évvel rá újra rám talált és nagy bocsánatok közepette én kis bolond hülye szerelmes esélyt adtam neki. Ekkor 3 napot töltött velem. Megtörtént ugyan az aminek kellet vagy nem de az utolsó éjszaka már majdnem sírva aludtam el mellette mert összekaptunk. Mégis akkor éjjel a karjaiba vont s a lelkem megnyugodott. Reggel hamar elment és ott maradtam azzal a reménnyel teli mosollyal az arcomon hogy vissza jön. " Karácsonykor újra eljövök" visszhangot a fejemben a szavai. Na és mi nem történ meg? Nem jött el végül és pofára esve megint összetörtem. Ekkor már éreztem hogy ennek nem szabadna folytatódnia hiszen mennyiszer szeretném még magam álom világba kergetni. Nehezen de össze szedtem magam a földről és éltem az életem tovább. Mikor egyszer csak újra egy üzenet érkezet de a kis láng ami benne előtte éget halvány ks parázs volt már. Beszéltem vele de már nehezen hittem el szavait. Adtam neki esélyt de csak a városba lévő sétára hogy lássam mennyire is komoly amit mond. De már nem éezem ugyan azt. Más volt. Ő azt mutatta amit én régen annyira akartam de a sok csalódás amit okozott eltiporta azt amit ő maga szeretett volna tőlem. Robert a régi Dee t akarta de én már nem tudtam az lenni. Sok vita után végül az útjaink külön váltak. Mára már írni se tud mert letltottuk egymást. Nekem ő volt az aki a legnagyobb sebeket okozta bennem a szavaival és tetteivel. Hiszen azt nem írtam bele hogy a kezére véste a nevem a hülye vagy azt hogy folyamatosan akkor talált be mikor ivott.
A tanulság ebből az hogy nem szabad játszani másokkal mert aztán csak azon kapjuk magunkat hogy akit mi nagyon szeretünk már nem is az a személy aki nekünk a mindent jelenti. Én sokat vártam rá de minden tette egy örök seb maradt bennem. Néha az ő története az ami miatt már nem tudom érdemese adni lehetőséget bárkinek is. Csak mint hát írtam is.Nem mindenki ugyan olyan ezért is próbálkozom tovább az életemben amíg csak lehet hogy el jöjjön nekem is a nagy Boldogság.
Következő személy kinek az élete felforgattam az életem az Chris. Az ő szálla nálam igen sok mindent forgatott fel ..
YOU ARE READING
Az Én Mesém
Short StoryBevezető Hol is kezdjem? Talán a legelején kéne, de minden mese és történet általában így szokott kezdődni és az túl tré. Ez az enyém és nem illene hozzám. Amit most akarok nektek elmesélni hát ez se valami hétköznapi vagyis nem mindenkivel fordul e...