3 Szakasz

8 1 0
                                    

Chris az volt aki egy szülinapi bulin toppant be az életembe. Azt hinnéd milyen kis egyszerű történet de nem az. Vissza kell mennünk oda ahol az első igazi pasim volt és arra a napra mikor már nem voltam szűz. Igen megtörtént bla bla bla. Szar volt és Max (nevezzük így ki elvette áratlanságom) szerint is de csak később tudta meg hogy nekem az első ilyen eseménye volt. Vele is érdekes volt az egész mert hát az  akkori barátnőmbe volt szerelmes. Ne kérdezd hogy akkor én mégis hogy jöttem a képbe de még is velem volt együtt. Bár később ez miatt is szakítottunk egymással. Utána jöttem össze  azzal aki még mutatta milyen jó is a szex. Ben egy csodás fiú volt csak hát a táv nem könnyítette meg a dolgun és hamar vége is lett.

Azért is volt ez fontos mert Ben volt az akinek hónapok után pont a szülinapja volt és mivel jóban maradtunk ezért engem is meghívott rá. Végül épp rá vártunk mikor betoppant Chrissel. Egy vicces de érdekes este volt mert akkor épp más is szerelmet vallott nekem csak hát nem volt vissonzott részemről és inkább csak ültem. Chris sokat volt velem és szaltozgatott részegen hogy figyeljek rá. Sikerült is neki a terve míg egy szép pillanatban elment és el is tűnt. Végül kiderült hogy másokkal kezdet el inni de haza is ment. Pár nap múlva találkoztunk mikor is tönkre baszta a bicikli és megismertem Erolt az egyik legrégebbi barátom. Újabb  pár nap múlva nála voltam kint és össze is jöttünk bár anyám nem örült neki. Megszállottja volt annak hogy idősebb kell mellém. Hagyjuk is nem érdemel szót az a nő. Csak sajnos az ő keze volt abban benne hogy mi szét menjünk mert hogy az egész város előtt szégyenitette meg Christ és engem is.Azzal hogy egy senki csak ne kérje meg a lánya kezét.Jaj igen.. Chris volt az aki először tette meg az életemben.

Csak hát innentől hiába szerettem és maradtunk "együtt". Neki nem számított és csalt meg egy lány ismerőssel majd kidobott és össze jött Erol fogadott tesójával. Én aki dühös volt és megtört otthon maradt vagy épp a kocsmába járt le.Igaz évek múlva újra próbáltuk de nem voltunk igazán egymásnakvaló be kell látnom

Itt is mi a lényeg? Hogy ne hagyd hogy mások közétek álljon ha tényleg szeretitek egymást. Na meg a megcsalás semmire se jó. Csak mások vesztik el az önbecsülésüket és a hitet hogy valaha szeretni fogja őket más igazán.

Hogy most ki jön a sorban? Nehéz megmondani. Két személy biztosan lesznek még itt jelen. De előttük jöjjön valaki akinek szintén szeretnék itt egy kis helyet foglalni.Otto ez a fiatalember.

Az Én MesémWhere stories live. Discover now