Ez valami egészen más
Azt hinné az ember hogy jaj ez a nő csak a pasikat ocsárolja de nem. Először is én nem ezt teszem. Csak bemutatóm mik vannak és nem csak a tejszínhabos élet és a tündér mese. Ez a az utolsó egy olyan ami nem kicsit rázott meg. Enyhe pánikrohamom is volt tőle.
Mint írtam is ez a kis részlet egy lány volt. Lia akivel amilye szépen indult és hittem is hogy az lesz olyan gyorsan alakult át mássá és már végül folytogatóvá.
Liával neten kezdtem el beszélni és minden simán is ment. Az első találkozó majd a többi ami volt addig míg rá kellet jönnöm egy nála lévő találkozás után hogy szinte minden időmet élvezi tőlem. Saját magamra nem ölt idő. Folyamatosan vele kellet volna lennem és minden időmet be akarta osztani. 2 olyan est volt mikor német mondtam neki arra hogy jöhet e hozzám. Az egyiket még megemésztette kisebb vitával de a másik volt az ami miatt én már nem bírtam. Épp hogy kitaláltak hogy most nem lesz velem csak randira viszem Valentin nap miatt mire ő ki akadt. Dönthetni se dönthettem mert közölte hogy jön hozzám és nem érdekli ha mghal vagy valami. Olyan érzelmi zsarolás csinált hogy testvérének kellet bele szólnia mert látta hogy én már nem vagyok jól és nem tudom kezelni. Végül majdnem rendőrségi ügy lett belőle de nem lett. Vissza fordult és nem jöt el hozzám. Azt hinnétek hogy vége és szakitottunk? Nem éppen... Fenyegetett engem és a családom ami miatt minden nap egy pokol volt. Végül nehezen de vége lett az egésznek. Én roncs voltam nem is kicsit. Ez is egy bizonyíték hogy nem csak a pasik tehetnek rosszat. Egy nő ugyan úgy képes olyat tenni amit nem kéne.
Sok sok tapasztalaton vagyok már túl de ez még mindig úgy érzem semmi se hiszen még előttem van mennyi Év. Az élet sok mindent ad és elvesz. Mi magunk is hozunk rossz döntéseket de emberek vagyunk és hibázunk mégis azon vagyok hogy ne okozk másban kárt mert nem kívánom senkinek se egyiket se ami velem történt. Nem azért írtam le ezt mind nektek hogy sajnáltassam magam. Hanem hohy tanuljatok abból amit én éltem át vagy hogy ti magatok ne tegyétek ilyen mással.
Az első szakaszban is írtam hogy férfiak és nők egyaránt tudnak okozni kárt még ha nem is veszik észre.
És hát elértünk a kis szösszenetem végére. Köszönöm nektek kik elolvastátok és Bearnek hogy megvalósitotta hogy leírhassam életem egy igen érdekes részeit bár ennél még többet is tudnék írni de az már másik száll lenne. Mégegyszer köszönöm és remélem tudtam segíteni.
Találkozunk egy másik könyvem oldalain :)
Dee Ghost 2022.08.18
KAMU SEDANG MEMBACA
Az Én Mesém
Cerita PendekBevezető Hol is kezdjem? Talán a legelején kéne, de minden mese és történet általában így szokott kezdődni és az túl tré. Ez az enyém és nem illene hozzám. Amit most akarok nektek elmesélni hát ez se valami hétköznapi vagyis nem mindenkivel fordul e...