4 Szakasz

8 1 0
                                    

Otto a kis fiatal ember akinek nehezen mondtam német az éltemben. 1 hónapig tartó lázas próbálkozás után csattant el az első csók. Tiltott kapcsolat volt sok szempontból is. Nem részletezem ha nem baj. Igaz hosszú kapcsolat volt a miénk csak a hazugságok éppen a vesztét okozták ennek az egésznek. Ottoval tényleg minden igazán rendben ment míg az első kis hazugsága fényre nem derült. Vicces.. Kis hazugság nem is volt olyan kicsi.Mivel mikor a rendőrök jöttek ki akkor már a könnyeimmel küszködtem. Vagy mikor kiderült hogy a barátjánál aludt de közben annak a nővérével össze bújva aludt. Tudni illik Irma nem épp ártatlan volt ebben mert hát a lány többet akart tőle mint egy szimpla együtt alvás. Valami álom béli puszit is bejátszott.. Ez mind  az előtt történt hogy Róbert vissza került a képbe. Nem is kellet több nekem ennél és elhagytam.

Nehogy azt hidd hogy Róbert miatt tetten haben azért mert nejem sose mondott el semmit se igazán de még a saját anyjának se.

Szerintem ezt itt mindenki érti hogy mi is volt a baj. Nem jó hazudni senkinek se.Megöli azt ami van vagy volt valaha is.

S mint ahogy ígértem a kis történet után jöjjön két olyan valaki akiknek szerintem a leghosszabb részt fogom írni. Egybe rakom őket mert van aki tudja kik is azok és értik miért is. Ők nem más mint Sid és Peter. azok akik miatt most olyan az életem amilyen és bár történt ami azért ha ők nincsenek akkor én most nem lennék ott ahol.

Az Én MesémWhere stories live. Discover now