16

853 69 53
                                    

Yine ilham olmadan aklima ne gelirse yazacagim bir bolum ㅜㅜ

---

Ne olursa olsun beraberdik. Bizi ne kadar kandirmaya calissalar da beraberdik. Sanki birbirimiz icin yaratilmistik. Bundan sonra bizi olum de ayiramazdi.

"Efendim, yine size bir sey demem lazim."
"Ne oldu yine?"
"Yaptiginiz plan ise yaramamis. Kim Seungmin Chan beyin ilacli bir sekilde oldugunu anlamis. Bu yuzden yine beraberler."
"Kahretsin! Ne yaparsak yapalim birbirlerini buluyorlar. Bakalim olum de sizi ayirtiracak mi?"

Son 2 gundur cok yorgun ve stresliydim. Sahte aldatma olayi yine O pisligin elinin altindan ciktigina eminim. Bunun da basarisiz oldugunu gordugu icin bize zarar verecegi cok belli. "Biraz disari cikalim mi?" Diye sordu Chan. Kafa sallayarak disari ciktik. Biraz yuruyus yaptik. Eve dogru yururken 4-5 kisi karsimiza cikti. Kesin O adamin adamlariydi. Simdi bunlarla ugrasamazdik. Tam Chan'in elinden tutup kacacaktik ki biri arkadan boynuma vurup beni bayiltti. Uyandigimda ikimiz de bagliydik ama Chan'in yuzu mahvolmustu. "BIRAK LAN ONU. NE ISIN VARSA BENIMLE HALLET." Dedim ve onumuze 50 li yaslarda bir Adam cikti. "Ne kadar kacabilecegini dusunuyordun Kim Seungmin?" Dedi. "Benimle isin oldugu belli. Chan'i birak." Dedim. "Ay ne duygusal." Diyerek gulmeye basladi. "Beni oldureceksen Chan'i birak." Dedim. Chan "Hayir!" Diye bagirinca karnina sert bir tekme atti. "Yapma!" Diye bagirdigimda kahkaha atmaya basladi. "Ilk hanginizi oldursem acaba." Dediginde "ISIN BENIMLE BENI OLDUR VE CHAN'I BIRAK." Dedim. Gulerek "Cok merakli oldugun icin ilk once Chan'i halledelim." Dedi. "HAYIR HAYIR HAYIR BIRAK ONU." dedim fakat ne kadar yalvarsam da... O-onu gogsunden vurdu. Sonra beni cozdugu gibi Chan'in ustune dustum. "Chan lutfen gozlerini kapatma lutfen daha biz cok sey yasayacaktik." Diye yalvarmaya basladim. "S-seung" dedigi gibi ona sarildim. "Yasayacagiz merak etme." Dedim. Fakat gozlerini kapatmisti bile "HAYIR LUTFEN GOZLERINI AC." Diye yalvarsam da nafile. Hickirarak aglamaya basladim. "Sira sende Kim Seungmin. Elveda." Dedi. Gozlerimi kapattim ve silah sesi... Ama bana bir sey olmamisti. J-jeongin onu vurmustu. Direkt Chan'in yanina gitmisti fakat kan kaybediyordu. Adamin elindeki silahi alip kendi boynuma dayadim. Jeongin "SEUNG ONU BIRAK SACMALAMA" dedi fakat Ben Hala agliyordum. "Yapamam Jeong... Ben bu aciyla yasayamam." Dedim ve tetigi cektim.

Hani bilirsiniz ya, gercek aski buldugunuzda veya biri sizi karsilikli seviyorsa o icinin kipir kipir hissi. Biz bunu yasadik fakat kisa bir sure. Sadece canimiz yandi. Doya doya opusemedik, gezemedik, sarilamadik. Hayatlarimizin duzeldigini dusunduk fakat su noktada hayatlarimiz mahvoldu. Diger tarafta belki birbirimizi goremeyiz ancak asla birbirimizi unutmayacagiz. Silah sesleri kulaklarimizda cinliyacak ve her cinladiginda lanet okuyacaktik. Gorecegiz birbirimizi Chan, gorecegiz...

Final..

FALAN DEMIYORUM KOTU SONLARDAN NEFRET EDEN BIR INSANIM. Ama bundan sonraki bolum maalesef final. Ozel bolum de yazacagim merak etmeyin<3

Chris


S

eungmin

Jeongin

Chanmin<3

damn, chanmin. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin