1. bölüm "yeni başlangıçlar"

23 1 0
                                    

Yeni başlangıçlar varmı gerçekten yada herşey güzel olacak mı?

Yeni bir güne daha geç başlayan rüya yine kabuslarla uyanmış donup kalmıştı konuşacak çok şey var fakat dil lal olmuş durumda içinde en ufak duygu yok.

Zaten rüya'yı rüya yapan oydu duygusuzluğu rüya 8 ay önce annesini kaybetmiş omuzlarına tonlar ağırlık çökmüş oradan oraya savruluyor okulu önceden bırakmak zorunda kalmış açıktan okumuştu son yılı olduğu için babası onun içine kapanık halleri için tekrar okula yazdırmış ama rüya buna hep memnun olmamış sadece yanlız kalmak istiyor doğru düzgün yemiyordu.
Dışarı çıkmadığı için "sosyal anksiyete ortaya çıkmış iki defada sarılık olmuştu"
Sadece ilknurla iletişime geçiyor sürekli evde takılıyordu ki ztn çıkmak istesede çıkamaz evi öylece bırakmıyordu.
Rüya artık yaşmak için yaşıyor gibiydi Bütün hayallerine veda etti her geçen gün tükenmeye mahkum etti kendini hoş kimsede onu görmüyordu zaten.
"Zaten asosyal olan rüya annesinden sonra tam içine kapanmış yaşadığı travma'dan dolayı bir çok travma edinmiş en ağırdan bir kaç anı hariç annesinden önceki hayatı unutmaya  zorlamış beynini başarmıştı"

(Çağrı)

Her zamanki gibi berkle bütün gün eğlenen çağrı eve gelmişti herzamanki gibi babası şirkette annesi ise vakıfla ilgileniyordu bu yüzden okulu kırdığından bir haberlerdi gerçi okul babasının olduğu için müdürleri bile parmağında oynatıyor her yeni gelen müdür adetta canından beziyordu oldukça şımarık olan çağrı gittikçe sınırı aşıyordu bunun en büyük nedeni hep yanlız olmasıydı o kadar yorgundu ki hemen dalmıştı uykunun sıcacık kollarına.

"Yeni bir gün yeni bir başlangıç"
(Rüyanın ağzından)

"Yeni güne başladım yine dua ile en kadar istiyorum sadece dinimle başbaşa bakmayı sessiz ve sakin.

"Bu gün okula gidecektim 3 yıldır ayak basmadığım yere yeni taşınmıştık buraya İstanbula en son annemle birlikte çıktık o evden o şehirden ve gidişimiz olmadı 3 yıl önce benden alınan eğitim hayatım şimdi istemediğim halde geri veriliyordu ne kadar garip"

Fazla uzatmadan fazılandım okul için kahvaltı yapmadığım için hemen çıktık evden buraya taşınalı bir yıla yakın olduğu halde henüz hiç bir yeri bilmiyordum çünkü fazla dışarı çıkmıyordum babam bana yolu göstermek için ilk gün bana eşlik etti okula gelince  dışarda okulu izliyordum sosyal anksiyete'm olduğu için kalbim çoktan sıkışmıştı ama dışardan kimse bunu anlayamazdı çünkü dışardan robot gibi görünüyorum zil çalınca okuldan içeri girdim Öğretmenlerden sınıfı öğrendim ders çoktan başlamıştı ama ben bilerek oyalana oyalana gidiyordum derin nefes alıp kapıyı çalıp içeri girdim herkes bana bakıyordu yada ben öyle hissediyordum özür dileyip oturacakken hoca kendimi tanıtmamı istedi bende kısaca "ben rüya kaya demiştim herkes donuk bir şekilde bana bakıyordu hocada aynı şekilde baş hareketi ile otur değince cam tarafında en arka sıranın bir öne oturdum ve bayılmamak için çok çaba sarf ediyordum"

"Çağrının ağzından"

sabah yine Zehra teyzenin sesi ile uyandım ama bu sefer babamın bağırması ile hem şaşırdım hem ne yalan söyleyeyim kortun.
Hızla aşağı indim babam çatık kaşları ile bana bakıyorduki yanağımda hissettiğim tokat ile geri adımladım

"Lan sen beni delirtecekmisin!

"Derdin ne senin ha ne zaman adam olucaksın it herif her şeyin var daha ne istiyorsun okul müdürünü tehdit etmek ne?

" Ben bey efendi okula gidiyor sanarken beyimiz okulu kırıyor okulu AVM gibi kullanıyor kaç Saygın ailenin çocuğu geliyor o okula biliyormusun bu günden sonra okulu kırdığını yada bir vukaatını görürsem bu defa affetmem ona göre şimdi hemen OKULA! diye bağırdı.

Resmen yakalandım ama neyse ucuz yırtım birkaç güne unutulur bende yoluma bakarım deyip evden çıktım

"Ve o berbat yerdeyim OKULDA okumak isteyen kim acaba derken Berk geldi sınıfa geçtik girer girmez herkes uzaylı görmüş gibi bakıyordu bize bizde alayla gülüp arka sıralara geçtik oyun oynamaya başladık babamın okulu diye demiyorum oldukça güzel ve moderm aynı zamanda her köşesi para kokuyordu zenginlik yani herkesin hayal ettiği bir okul olsa gerek.

"Hoca geldi ve başladı eziyet göze batmamak için dinliyor gibi yapıyordum o sırada kapı çaldı ve içeri bir kız girdi yüzünü net görmedim  ama bakılırsa oldukça soğuk birine benziyor gerçi bana neyse neydi bu şimdi  neyse başladı EDEBİYAT"

(İlk bölümüm nasıldı bilmiyorum ama umarım beğenirsiniz ilk kitabım olduğu için hatam olduysa maruz görün hoşça kalın)🤍✒️

Karanlığa Esir KalpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin