(Multimedya mutlaka dinleyin dip)
otobüsün durmasıyla hayal dünyasından çıkan rüya şarkının etkisinde kalmalı ki halla dalgın dalgın yürüyordu okulun bahçesinde derin bir nefes aldı içeri girdi.
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
[Rüyanın ağzından]
Genelde kulaklık taktığımda garip garip hareketler sergiliyorum sanırım herkes deli olduğumu düşünüyor olmalı ama şarkısız yapamam her halde bana iyi gelen nadir şeylerden biri.
Mırıldanıyorum galiba hele dün olanlardan sonra herkes kesin deli olduğumu düşünüyor aman (ki sen de mi en dipe daldın en son bende uyandığın artık oh düşlerimden) şarkı çok iyi değilmi yaa
Sınıfın önünde gelince kimseye bakmadan yerime oturdum herzamanki gibi sıraya kafamı gömdüm ellerimle ritim tutuyordum hoca sınıfa girince kafamı kaldırdım derse odaklanmaya başladım.ders edebiyatı hoca herkesten anlamı Bir söz (edebi) yada bir şiir okumasını istedi herkes sırayla okudu ve sıra bana gelince"karanlık diyardaki kadının sözlerini okudum tabi biraz üstünde oynamalar yaptım"{ Her gül sandığımız kadar bize iyi gelmeye bilir belki dikenlerinin kanattığı ellerimiz artık daha derin yaralar oluşmaması için acıtır canını seni daha ağır yaralara alıştır acı bazen sınav bazende bir uyarıdır aynı hataları yapmamak için güçlenmek için 🌹}(sözler bana ait eğer saçmaysa uyarın lütfen 😂)
(Çağırın ağzından)
Sıra bana geldiğinde ne yapacağımı şaşırdım bu ders önemliydi helleki notlarım bu kadar kötüyken ben ne yapacağımı şaşırdım bir anda kitabının arasındaki notu gördüm ah evet bu saçma notu okuyabilirim boş boş bakmaktan iyidir sanki bu yaşıma kadar kaç kitap okudum ki bir ahh o kadar bile okumadım.
Okuduğumda hocayla birlikte herkes bana bakıyordu ah evet rezil oldum bu saçma notu niye okuduysam herkese bana bakarken biri öküzün trene baktığı gibi bakıyordu bu bizim çatı kuşuydu.
*"Çağrı okuduğunu ne olduğunu biliyormusun? Bu konumuz dışında burda bir kelime oyunu var arkadaşlar ve tahminimce amatörce yazılmış senmi yazdın ve bu kellime oyunu neyi anlatıyor"
Derken düşündün bu kelime oyunumudur nedir bilmem ama sanirim böyle oyunlar oynayan biri olmak havalı olucaktır yani ben yazdığımı söylersen attığım her teori tutacaktır nede olsa ben yazdım dimi🤫
• hocam şey yani b-benim anlatmak istediğim " kayboldum falan işte bulamıyorum yani benim kendimi bulmam için birin bana aşık olup beni kurtarması gerek çünkü ben bulamıyorum yani böyle bir şey Derken karşısında biri bana yani bana aptal dedi ve ekledi.
~hocam bence çağrı yazmadı bunu. bu çok saçama kendini kaybetmiş birini nasıl başka biri bulabilirki hemde yeni bir duyguyla aşkla eğer aşk olsaydı aşktan dolayı kaybettiğini yazardı hah çok saçma bir şey yapmaya çalışmış ama batırmış.
•hadi ya çok soçmoymoş sen ne anlarsın cahiiill eziiiiik (diye bastırdım)
~hahh cahil öylemi bana cahil diyene bak bu güne kadar kaç kitap okudun da kelime oyunlarıı yapıyorsun (alayla güldüm)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığa Esir Kalp
Fantasi(Rüya) Karanlıkta yolunu kaybetmiş gittikçe dipsiz kuyuya düşen rüya kalbini temiz tutmak için elinden geleni yapıyor inancı için sabredip yaşıyor bu yola birçok duygusunu kaybetmek zorunda kalmış robot gibi yaşamak zorunda kalmış hayata tutunmaya ç...