Güzel bir yaz sabahıydı. Yeniden tefefonununun çalmasıyla uyanmıştı Arya. Her sabah erken kalkmak zorundaydı. Hem okula gidiyor hem Luna'yı işletiyordu. Aslında bu onun içinde zordu, Luna'ya istediği için gidiyordu ama okula gitme sebebi Fatih Saraçlı. Yakışıklı karizkatik o kadar da iyimser. Onu yıllardan beri seviyordum, işte benim ki de aşk etrafında o kadar kız varken sanki bana bakıcak. En iyisi bir duş almak ve okula gitmek için hazırlanmak.
_____
Güzel bir duş aldıktan sonra üzerimi giymek için giysi odama geçtim. Ne giysem diye düşünürken aklıma bu akşam Beşiktaş ve Galatasaray derbisi olduğu aklıma geldi. O yüzden kırkızı Beşiktaş formasını, siyah dar paçamı, üzerine beyaz hırkamı ve siyah sporlarımı giydim. Saçlarımı düzleştirip siyah beyaz olan bandajımı takıp hafifte makyaj ben hazırdım. Artık kahvaltıya inebilirdim.
____
Günaydın millet.
Günaydın kızım.
Hayırdır Arya yine siyah beyaza bürünmüssün maç kiminle??
Tabi ki bürünücem baba ölümüne Beşiktaş. Galatasaray'la baba ya derbi macı.
Desene kesin yenilirsiniz.
İyi tamam babam sabah sabah bende iştah bırakmadın ben gidiyorum ya. Dedim ve evden çıktım._____
Okula girdiğimde herkez akşam ki maçı konuşuyordu. Sonra yanıma Galatasaray formasıyla Maral geldi.
Oo Arya Hanım giymişsiniz formanızı.
Tabi ki de giyeceğim Maral hangi maç günü sen benim forma giymediğimi gördün. Unutmaki yensekte yenilsekte her zaman Beşiktaş.
Tamam Arya bir şey demedim ya. Hem ben senden günaydın öpücüğümü alamadım.
Tamam al hadi.
Dedim ve yanağımı öpmesi için uzattım öptü ve sarıldık. Maral benim için herkezden farklıydı çok seviyordum onu bizi ayıran ders zili olmuştu. Hadi koş derse geç kalacağız dedim ve koşarak sınıflara girdik. Sınıflarımız ayrıydı Maral, Han Demir'le aynı sınıftaydı. Ben ise Fatih Saraçlı. Sınıfa girdim ve boş bir sıraya oturdum ve etrafa bakındım Fatih yoktu bir an morelim bozulmuştu. Sıraya başımı koydum ve dersi dinlemeye başlamıştım ki kapı çaldı içeri giren Fatih'di. Çok şaşırmıştım üzerinde Galatasaray forması vardı. Sınıfa bir göz gezdirdi ve geldi yanıma oturdu. Fatih'le bir kaç kez konuşmuşluğum vardı, tanıyorduk yani ama adımı bile hatırlamadığından emindim._____
Arya naber ? Dedi şaşırmıştım, adımı hatırlamıştı.
İyiyim Fatih sen nasılsın ?
Bende iyiyim sen Beşiktaş'lımıydın ben Galatasaray'lı biliyordum.
Ben doğuştan Beşiktaş'lıyım Fatih ve bu mezara kadar böyle gider.
Tamam Arya bişi demedim ya.
Kusura bakma ya konu Beşiktaş olunca.
Peki benimle bir iddaya girermisin ??
Ne iddası ??
Eğer Beşiktaş yenersen ben Beşiktaş forması giyeceğim, ama eğer Galatasaray yenerse sen Galatasaray forması giyersin ve fotoğraf çekineceğiz kabul mü??
Biraz düşündüm sadece fotoğraf çekinmek için kabul ettim.
Ama maçı beraber izleyeceğiz, bir arkadaşım var o da Beşiktaş'lı onun evinde sana uyarmı ??
Uyar bende Maral'la gelirim accayip koyu Galatasaray'lıdır. Dördümüz beraber izleriz.
O zaman okul çıkışı gidiyoruz. Beni dışarı da bekleyin olur mu ?
Olur tabi ki.______
Fatih'le o kadar yakın konuşmuştuk ki kendimi kaybetmiştim çok kibar bir sesi vardı. Dışarı zili çalmıştı ve olanları hemen Maral'a anlatmam lazımdı. Koşarak hemen Maral'ın yanına gittim kolundan tuttuğum gibi dışarı çıkardım.
Arya ne oldu ya ?
Kanka ya Fatih Saraçlı'yla iddaya girdim.
Ne iddası kanka ??
Eğer Beşiktaş yenersen o Beşiktaş forması giyecek, ama eğer Galatasaray yenerse ben Galatasaray forması giyeceğim ve fotoğraf çekineceğiz.
Aşk olsun Arya ben sana giydiremedim sen Fatih Saraçlı istedi diye diy vay bee.
Maral ne alakası var ya sırf onunla fotoğraf çekinmek için, hem maçı sen ben Fatih ve Han izleyeceğiz. İtiraz istemiyorum, okul çıkışı bizi Fatih götürecek çıkışta beni bekle._____
Okul çıkışı Fatih ve Han bizi bekliyordu. Bizde Maral'la beraber arabaya doğru yürümeye başlamıştık. Fatih indi ve kapıyı açtı arabaya bindik. Maral bana kaş göz işaretiyle çok çömert deyip yavaşca alkışlıyordu.
Fatih Saraçlı'nın ağzından;
Kızların geldiklerini görünce indim ve kapıyı açtım. Arabayla giderken dikiz aynasından Arya'ya bakıyordum. Çok masum ve sade güzelliği vardı. Gözleri siyahdı ve bu ona başka bir güzellik katmıştı. Çevremdeki kızlardan daha farklıydı. Kendine gel Fatih Saraçlı.
______
Eve geldiğimizde ev adeta siyah ve beyaz üzerine kurulmuştu. Han'a dönüp sen gerçekten koyu bir Beşiktaş'lıymıssın dedim. Güldü mezara kadar deyince Fatih'le göz göze geldik, bütün Beşiktaş'lıların kullandığı bir sözmü bu. Diye sordu.
Han'la aynı anda siz anlamazsınız sadece Beşiktaş'lılar anlar dedik ve güldük. Maçın başlamasına 10 dakika vardı herkez yerini aldı. Ben Fatih'in yanında, Maral ise Han'ın yanında oturuyordu ve maç başlamıştı. Hiçkimse de çıt ses yoktu.
2 Saat SonraFatih elimi sıktı güzel maçtı deyip gülümsedi. Bende ona gülümseyerek tepki verdim ve hak eden kazandı dedim. Güldük eğlendik ve Fatih'e dönüp yarın Beşiktaş formasını giyip okula geliyorsun ve fotoğraf çekiniyoruz dedim. Yarın okula gelmeyeceğini söyledi o zaman Luna'nın adresini verdim. Benim işlettiğimi'de söyledim tamam gelirim ama eğer bulamazsam için telefon numaramı da istedi hemen verdim, WhatsApp'tan mesaj attı bende kaydettim. Maral'a baktığımda Han'la gayet iyi anlaşıyorlardı, Fatih'le durduk onları izliyorduk ki bizi fark edip durdular. Biz artık gidelim dedim. Han'a teşekkür ettim ve sarıldım. Fatih sizi ben bırakırım dedi. Teşekkür edip gerek olmadığnı söyledim, ama şu an nerde olduğumuzu bile bilmiyordum. Hayır sizi ben götüreceğim dedi. Peki demekten başka bişi yapamazdım.
Bu günüm çok güzeldi, Maral'ı bizde kalması için ikna etmiştim. Eve girdiğimizde babam Arya diye seslendi.
Efendim baba.
Tebrikler güzel maçtı. dedi. Bende gülüp yanağına bir öpücük kondurdum. Maral'ı fark edince;
Hoşgeldin Maral.
Hoşbulduk Mert amca.
Neyse babacım biz odama çıkıyoruz öptüm seni anne seni de ☺.Maral'la neredeyse sabaha kadar konuştuk o Han'ı anlattı ben Fatih'i. Ama galiba Maral Han'dan hoşlanıyordu,ve bunu benden saklamıştı. Sorarım ben ona dedim. Maral çoktan uyumuştu. Üzerini örttüm ve yanağına bir öpücük kondurdum...
Çok güzel bir hikaye olmaya bilir. Ama beğenerek okuyacağınızı umuyorum iyi okumalar. Yorum ve vote yapmayı unutmayınız..