2. Bölüm ☺

12 5 0
                                    

Maçı kazanmanın heycanı değil Fatih'le fotoğraf çekinme heycanı vardı. Sabah kalkıp Luna'ya gitmek için hazırlandım. Hava çok güzeldi beyaz t-short ve kot bir pantolon giydim ve kahvaltıya indim. Annemi ve babamı öptükten sonra güzelce bir kahvaltı yaptık. Tam evden çıkarken mesaj geldi, kimdenmiş diye bakacaktım ki Fatih'den gelmişti.
Luna'da mı yoksa okulda mı buluşuyoruz?
Hemen cevap verdim.
Benim Luna'da işlerim var yani Luna'da baluluşalım sanada uygunsa.
Tabi ki uygun zaten okula gidesim yok o zaman tamam ben oraya gelirim adresini ver. Dedi
Bende konum attım.
Yarım saate ordayım.

Yani bildiğin Fatih Saraçlı ile fotoğraf çekinecektim ayy çok mutluyumm ☺☺

Fatih Saraçlı;
Aslında Galatasaray'ın yenilmesine üzgündüm, ama bir yandan da Arya'la fotoğraf çekinmek güzeldi. Ne vardi ki bu Arya'da bu kadar bağlanacağım. Ama olmaz dimi bu kadar cabuk olmaz. Hem ben istesemde olmaz. Onun bu güzellikle kesin sevgilisi vardır zaten eğer olmasaydı biraz düşünürdüm.

Luna'ya gelmiştim ama nereye gideceğimi lütfenn
um. Arya'ya mesaj attım "Ben geldim sen neredesin ?"
Sen pastanede bekle ben geliyorum.
Tamam hızlı ol.

Allah'ım ya birde bana hızlı ol diyor. Sanki bende motor varda Allah'dan spor ayakkabılarımı giymiştim merdivenleri ikişer üçer iniyordum artık. Pastaneye gittiğimde Fatih ortalıkta yoktu, içeri girdim ve Sarp'a buraya birisi geldi mi diye sordum. Bir günaydın öpücüğü yok mu diyerek yanağını gösterdi bende öptüm. O arada dışarıda Fatih'i gördüm.
Fatihh
Efendim
Gel hadi odama çıkalım. Bir dakika nerede senin Beşiktaş forman.
Imm olsun t-short beyaz sorun olmaz hem bak neredeyse aynı giyinmişiz çok uyumluyuz demi.
Ya ne demezsin.

Odama gelmiştik. Ben ilk bir şey yer içermisin diye sordum bir şey istemedi bende çikolatacımız çok güzel pasta yapar emin misin diye sordum istemedi. Ben kendime çikolatalı bir pasta istedim.

Sana bir şey sorabilirmiyim diye konuşmaya başladı Fatih. Tabiki demiştim sadece ama ne soracağını merak ediyordum. Burayı tek başına işletebiliyormusun ??
Biraz zor oluyor ama idare ediyorum. Hem ben burayı çok seviyorum çocukluğumun geçtiği yer burası.
Peki okul okula nasıl geliyorsun yani yorulmuyor musun??
Ben okulu zaten sevmiyorum bakma geldiğime can sıkıntısı. Evet bazen yoruluyorum ama o kadar da önemli değil zaten. Bir işi severek yaptığın zaman yorucu olmuyor. Sen yorulmuyorsan sorun yok o zaman. Evet yok ☺

Uzun bir süre konuşmuştuk. Biz fotoğraf çekinkeyecekmiyiz diye sordu Fatih. Tamam çekinelim dedim ve fotoğraf çekindik. (Multumedia'daki resim)
Güzel çıkmıştık fotoğrafı bana attı ve ikimizde aynı anda WhatsApp profil yaptık. Fatih çok iyi bir insandı. Onu gerçekten çok seviyordum ama belli etmek istemiyordum. Ben bu kadar severken o seviyormudur acaba? Ben bunları düşünürken Fatih beni çağırıyordu.
Efendim. dedim.
Eğer işin yoksa yemek yiyelim mi ?
Olur işim yok yiyelim ama ne yiyeceğiz?
Sen me istersen onu yiyelim.

Düşünmeye başladım acaba ne yesek ya aklıma çok güzel bir fikir geldi.

Lahmacun yiyelim mi şimdi canım çok çekti yaa.
Yesekmi acaba yaa.
Yiyelim lütfenn
Tamam tamam yiyelim ama nerede?
Lahmacun yiyeceğiz diyorum sen nerede diyorsun tabi ki de Aktaşlarda.
Tamam hadi çıkalım o zaman.

Eğer Ordu'daysanız ve Lahmacun yiyecekseniz Aktaşların lahmacunun yemenizi tercih ederim. Biz Maral'la oraya giderdik orası bizim vazgeçilmez mekanımız. Tam Maral derken Maral beni aradı. Muhtemelen WhatsApp profilimi görmüştü.

Efendim canım. dedikten sonra Fatih hemen bana baktı sanki kiminle konuşuyormusun dermişcesine.
Kızım hiçbir şeyde anlatmıyorsun WhatsApp'da olmasa göremeyeceğiz fotoğrafı.
Bitti mi ?
Bitti ama bunun hesabını soracağım neredesin sen.
Yemek yemeye gidiyorum ben seni sonra arayayım mı ?
Kiminle gidiyorsun nereye gidiyorsun cevap versene Arya
Dıt dıt dıt dıt.

Fatih'e döndüğümde sinirli gibiydi bende sinirini yatıştırmak için Maral'ın sana selamı var dedim. Aleykümselam dedi ama rahatlamış gibiydi.

Artık gelmiştik ben çok acıkmıştım, üst kata oturalım olurmu?
Olur hadi çık çık.
Tamam be çıktım.

Yemeklerimizi yemiştik. Artık eve gitme zamanı gelmişti. Fatih ısrar etmişti seni eve ben bırakacağım diye bende daha fazla ısrar ettirmek istemedim kabul ettim. Arabaya binmiştik ikimizde konuşmuyorduk bu şekilde eve kadar gelmiştik. Arabadan teşekkür ettim ve indim. Eve girdiğimde annemler film izliyorlardı bende herzaman ki koltuğuma oturdum ve film izlemeye başladım. Evde de bir sessizlik hakimdi, en sonunda dayanamayıp bu ne ya biraz konuşsanıza ne kadar sıkıcısınız. Hala kimsede bir ses yoktu aklıma küçüklüğümdeki yaptığım gibi televizyonun önüne geçip birazda beni izleyin dedim ve dans etmeye başladım. Herkez gülmeye başladı o arada babamı öptüm ve uyumak için odama gittim. Maral mesaj atmış yarın Han'la beraber gezeceğiz demişti. Bende dalga geçmek amaçlı kızım neden bu kadar sevindin ki Ordu'yu gezmek yarım saat dedim ama tabi ki yarım saat değil. Sen öyle san biz sizden daha iyi bir çift olacağımızı sanıyorum demişti. Şaşırdım çift olacağız mı demişti yoksa ben mi yanlış duydum.
Ne dedin sen ?
Sizden daha iyi çift olacağız dedim.
Se neyin kafasını yaşıyorsun ya ne çift'ti hem sen onu sevmiyorsun ki.
Sen öyle san.

Daha mesaj atmadım olabilirdi neden olmasin ki ben mutlu olurdum onların adına. Telefonumu şarja taktım yatacakken mesaj geldi, Maral'dır diye bakmadım ve yattım. Sonra telefonum çalmaya başladı baktım Fatih. Hemen telefonu açtım ve konusmaya başladık. Ya inanırmısınız bana ilk sorduğu soru neden mesajıma cevap vermedin. Bende Maral sandım o yüzden diye cevap verdim. Bugün hakkında konuşurken uyuya kalmışım. Uyandığımda sabah olmuştu telefon kulağımda uyuya kalmıştım, özür dilemek için Fatih'e mesaj atıcaktım ki bana mesaj atmış olduğunu gördüm mesajı görünce şok olmuştum...

Biraz heycanlı bitirmek istedim votelemeyi unutmayınız sizleri seviyorum. Belki hikaye sıkıcı olabilir siz sıkıldığınız yerleri yorumla belirtirseniz çok mutlu olurum.

İYİ OKUMALARR ☺☺

GİZLİ AŞK ❤❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin