Mesajda galiba uyudun "iyi geceler prenses " yazıyordu. Ne yani Fatih bana prenses mi demişti. Bunda şaşırılacak ne Arya Allah bilir başka kaç kıza söylemiştir. Ama kime söylediyse söylesin umrumda değil. Diğerleri kim olursa olsun şu an ben varım. Tabi ben öyle sanıyorum. Onun bu sevgiden haberi bile yok, olsa o da beni severmiydi acaba ???
Bugün benim günümdü. Çok mutluydum, nedenini mi ne tabi ki Han'la buluşacaktık. Bu nedenle sabah erken kalktım ve hazırlanmaya başladım. Şansımıza çok güzel bir hava vardı. Ordu dünyanın en güzel şehriydi. O kadar çok sıcaktı ki terlememek elde değildi. Hem biraz heycandan hemde sıcaktan terlemiştim. Üzerime mümkün olduğu kadar beyaz giyinmeye çalışmıştım. Üzerimde mavi baskılı gülücük işarteli beyaz bir tişört ve kot şort vardı. Acaba Han nasıl giyinmiş diye düşünüyordum. O arada mesaj geldi ben aşağıdayım seni bekliyorum. İyi insan düşüncemin üstüne gelir ☺☺ Tamam iniyorum dedim. Tam cıkacakken aynaya baktım ki makyaj yapmadığım aklıma geldi. Hafif bir makyaj yaptım ve artık inebilirim. Kapıdan çıkarken annem nereye gidiyorsun diye sordu, anneme cevap vermeye kalkarsam ooo çok geç kalırım. Anne ben sana akşam anlatırım akşama geç kalmam geç kalmam görüşürüz deyip evden koşarak çıktım. Han beni dışarıda bekliyordu yanına gittim.
Çok beklettim mi Han ?
Yoo bekletmedin Maral. Kızları beklemek sorun olmaz.
Hm, nere gidiyoruz şimdi ?
Sahile doğru yürüyelim o zaman düşünürüz olmaz mı ?
Tamam olur.Han'ın yanında kendimi çok huzurlu hissediyordum. Saki o benim kahramanım gibi hissediyordum. Deniz havası az da olsa serinletmeye yetmişti bizi. Dayanamadık su sıcak mı diye kumsala indik. Ayakmabılarımızı çıkarıp suya ayağımızı soktuk. Koştuk eylendik birbirimize su attık. Ayaklarımızın kurumasını beklemek için bir banka oturduk. Bisikletli çocukları görünce bizimde süresimiz geldi ve bisiklet kiraladık çok eylenmiştik ama tabi daha gün bitmemişti. Lunaparka gitmeye karar verdik. İlk önce gondola bindik tabi be çok korkuyordum ne kadar belli etmek istemesemde çığlıklarımdan belli oluyordu. Sonra mal gibi rangera bindik korkudan bir anda Han'ın elinj tutmuştum. O zaman içimde en ufak bir korku kalmamıştı. Ranger'den el ele inmiştik o elimi bırakmadığı sürece ben de bırakmayacaktım. Çatpışan arabalara binelim mi diye sorduğunda çok yorulmuştum hayır anlamında kafamı salladım. Ama yemek yemeye gidebiliriz ben çok acıktım dedim olur bende acıktım dedi nerede yemek yiyelim diye sorduğumde sen nerede istersen olur demisti ama aklımda hiçbir yer yoktu fark etmez deyil çıktım işin içinden.
Artık yemeklerimizi de yemiştik. Gün bitiyordu. Arabaya bindik ve eve doğru gitmeye başlamıştık. Evin yoluna saptığını görünce,
Ne cabuk sıkıldın benden Han.
Neden ?
Hemen evin yoluna girdin sıkıldıysan bana söyleyebilirdin.
Ne alakası var Maral hem ben senden sıkılamam ki. Böyle bir güzellikle kim sıkılır.
Ama sıkılmış gibisin ne bileyim ya. Dur! Sen hem güzellik mi dedin ??
Evet Maral güzellik dedim çünkü çok güzel bir kızsın.
Biliyorum canım ya herkez ayno şeyi söylüyor.
Ama bundan sonra sadece ben söylemek isterim.
Nasıl ?
Nasıl mı benim olmanı istiyorum yanlış anlama sevgilim...
Sevgili mi dedin sen tabi ki de olurum Han. Ama erken değil mi ne cabuk.
Erken değil ilk gördüğüm an sevdim ben seni sınıfa ilk geldiğin gün.Gerçekten şok olmuştum Han bana çıkma teklifi etmişti. Pek çıkma teklifi gibi sayılmasa da etmişti çok mutluydum yerimde duramıyordum bunu benim birilerine anlatmam gerekiyordu. Tabi ki de Arya başka kime anlatabilirim ki zaten. Hemen Arya'yı aradım ve her şeyi teker teker anlattım o da çok mutlu olmuştu. Ama Fatih'le aralarında bişi olmaması kötüydü o yüzden sesi biraz tuaftı. Ne oldu diye sorduğumda sadece bir şey yok demişti, ama ben tanımazmıyım arkadaşımı vardı işte ısrar etmedim ve telefonu kapattım.
Arya'nın Ağızından
Aslında bir şeyim yoktu. Belki "prenses" lafının şokundaydım. Bütün gün mesaj atmasını bekledim ama atmadı. Bende atmadım. Düşündüğüm gibi bir manası yoktur eminim. Fatih beni arkadaş olarak görüyordu, bundan ilerisi yoktu ve bu gidişle olmayacak gibi görünüyordu.
Uyuyamıyordum aklım Arya"ya takılmıştı. En iyisi Han'ı aramak. En sonunda açmıştı. Neden bu kadar geç açtın canım. Fatih'le beraberim aşkım o yüzden geç açtım kusura bakma. Haa tamam o zaman neden Fatih'in yanındasın bir şey mi olmuş. Moreli bozukmuş ya. Neden. Boşver canım neyse kapatmam lazım seni seviyorum. Kapatmıştı, acaba nedeni Arya'nın da üzülme sebebi mi ?
Fatih pişman olmana gerek yok altı üstü prenses demişsin bir şey olmaz yanlış anlama