Dün gece bölümü yazarken uyuya kalmışım akdbowdboqdb şarjım 2 olmuş aq
___________________________________________
Soğuyan pastayı dilimleyip bir kaç şarap ile geçirilen anlardan sonra arkadaşları kalkıp gitmişti. Şimdi ise Sasuke ile salonun bir kenarında yan yana oturmuş ne olduğunu kavrayamadıkları bir dizi izliyorlardı. Bir kadının vuruluşunu, ona aşık olan adamın nasıl yere yığılıp çığlıklar attığını daha sonra ölen kadının ölen annesinin-onlar önce öyle sanmışlardı- ortaya çıkışını falan izlediler iste. Daha sonra beyinleri uyuştu falan...
Kaçıncı olduğunu hesaplayamadıkları şaraba baktı Naruto. Beyni sanki artık işlemiyordu. Şarapla sarhoş olunabiliyor muydu ya? Olunabiliyormuş demek ki.
"Sasiiiiik-kee-eeeey Tebayooo-hg!" Birden bağırmasıyla yanında ölü misali oturan adam yerinden sıçradı. "Ne bağırıyorsun usuratonkachi ya?!"
Naruto kısık gözleri ve büzüştürdugu dudaklarıyla bir süre Sasuke'nin suratına baktı. "Usuratonkachi? Kim aptalmış dattebayoo?" İyice buruşturduğu suratıyla Sasuke'nin suratına biraz daha yaklaştığında ikisi de mayhoş halde bir birlerine bakıyorlardı. "Sensin işte. Usuratonkachi'm.." sona koyulan sahiplik eki Naruto'nun kızarmış yanaklarını daha da pembeleştirirken kalbi ona ihanet ederek gürültüyle atmaya başladı.
"Sasuke ya?"
"Efendim Naruto?"
Burnunu çekti Naruto. "Öpsen ya sen beni tebayo? Olmaz mı?"
"Bilmem.." Sasuke'nin nefesleri sıklaşırken biraz daha yanaştı sarışına. "Olurmu ki?"
Naruto heyecanlı heyecanlı gözlerini belertti. "Olur ki. Çok güzel olur Dattebayo." Sasuke onun bu haline sırıtmaya başladığında bedenine yüklenen hızlı adrenalin yüzünden sarhoşluğu hafiflenmişti. Ama Naruto dibine kadar uçmuş gözüküyordu. "Ama ben seni öpsem ve sen bunu hatırlamazsan.. o zaman n'olacak?"
"Yoo ben bunu hatırlarım ki tebayo. Niye hatırlamayayım?" Arada bir tekliyor yeri geldim hıçkırıyordu. "Hem sen öpmezsen , ben öperim bak dattebayo!" Hayıflana hayıflana söylediği sözler Sasuke'nin gülmesini sebep olmuştu. Dudaklarını büzüştürüp, burnunu kırıştırdı, kollarını bir birine bağlayıp küsmüş bir pozisyon aldığında Sasuke güzel bir kahkaha bıraktı ortaya.
Naruto'nun kendisine dönmüş sırtına doğru uzanıp önüne doğru kendi kollarını sardı. Ellerini sarışının karnında birleştirip çenesini hemen omzuna yerleştirdi. "Naruto."
Sarı saçlarına sütünen başka saçlar Naruto'yu deli fişek gibi gümbür demeye zorlayan kalbiyle bırakırken yüzüne doğru döndü hafifçe. Öyle yakındılarki. Ah.. şu pozisyona gelebilmek için aslında yapılması gereken çok şey vardı sözde. Ama şuna bak, ikisininde daha fazla sabrı kalmamış gibiydi. Düşünsene bu raddeye gelmeden önce vakitlerini boş beleş flirt etme çabalarına, belki bir kaç pikniğe ya da çıkılan gereksiz randevuya, hafif hafif sürtüşmeli olmasıyla kavgalara, sevgili olma sürecine falan harcadıklarını... Ahhh! Ne boş işlerdi be.
Buradaydılar. Burunları neredeyse bir birine değiyorken, gözleri bir birine kenetlenmiş haldeydiler. Sasuke, Narutoyu bir güzel sarmalamış, Naruto ise onun deli fişek gibi gümbür deyen kalbine eş atan Sasuke'nin kalbini sırtında hissederken.. ahmm, çok mutluydular ya.
Dudakları bir birine değmek için hafifçe daha da yaklaştığında Naruto artık ne nefes alıyordu ne de gözlerini açık tutabilmek için çaba harcıyordu. Tamamen kendini bıraktığı Sasuke sarışının göbeğinde ki ellerini çekip belinden kavrayarak daha rahat bir pozisyon a geçme umuduyla Naruto'yu kucağına çekti.
Dudakları bir birine değebilme isteği ile karıncalanma ya başladığında ve nefesleri bir birine karıştığında Naruto öne atılıp-arada pek bir alan kalmamıştı ama neyse- karşısında ki adamın dudaklarına yapıştı.
Bir birini ezen dudakları naif hareketlerle kıvrandi ve sonunda en hoş yerini buldu. Sasuke küçüğün alt dudağını hapsedip emmeye başlarken Naruto önce derin bir inlemeyle karşılık vermiş daha sonrasında derin derin öpmeye başlamıştı o da.
Naruto bir deliydi. Sasuke ise onun doktoru.
Naruto bir hastaydı. Sasuke ise onun dermanı.
"Naruhmmp-" dudakları arasından kayan dil onu mahfederken Naruto'nun belinde duran ellerini kaldırıp kol altlarından yakaladı ve onu utandıracak kadar kolay bir hareketle ters çevirdi Naruto'yu. Tam olarak kucağında oturan çocuk nefessiz kaldığı için geri çekilirken Sasuke hoş tanısıyla gülmeye başladı.
Naruto yanmaya başlayan yanaklarını boş verip siyah gözlere derin derin bakıyordu. "Sasuke," nefesini toparlayana kadar bekledi. "Eğer bunu unutursam bana hatırlatmak zorundasın. Biliyorsun değil mi?"
Sasuke'nin gülümsesi olabilirmiş gibi daha da büyürken tekrar dudaklarını birleştirdi. Öylesine güzeldi ki sarışın.. Sasuke'nin içi gidiyordu sanki.
Naruto deliriyor gibi hissediyordu. Sasuke'nin dudakları, kendi dudaklarını her ezdiğinde beyni eriyor kulağından akacak kıvama geliyordu.
Şu bir kaç ayda gördüğü ve neredeyse sadece bir haftadır konuştuğu adam, onu kendine aşık etmeyi başarmıştı ya.
___________________________________________
Ay beynim uyuştu
Kontrol etmedim, ne olduysa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Red Candy(Sasu-Naru)
FanfictionŞekerci dükkanında çalışan genç sarışının, siyah gözlere olan aşkıyla başlıyor her şey. Her gün düzenli olarak kırmızı şekerlerden almaya gelen siyah gözlü adam. Onun için asla bulunmayacak bir nimetti. Kalbine dokunması için yalvaracak kıvama geldi...