უსამართლო,არათანაბარი,ბოროტი სამყარო,მილიონობით არარაობა იბადება და მილიონობით საჭირო ადამიანი კვდება.კომპლექსი?სიტყვა კომპლექსიც ცალკე კომპლექსია...ახლო მეგობარიც კი არ მყავს...ერთიდაიგივე....მოსაწყენი....არარაობა სამყარო...მასწავლებელი:-მოგესალმებით, ჩვენს კლასში ახალი მოსწავლე გადმოვიდა,ემა მისაკი,გთხოვთ მივეგებოთ მას და ვეცადოთ რომ ბედნიერი მოგონებები ვაჩუქოთ.
მოსწავლეები:-დიახ!.
მასწავლებელი:-ემა,გთხოვ შემოდი და გაეცანი შენს ახალ ოჯახს,მესამე ,,ა" კლასს,გისმენთ!.
მისაკი:-გა-მარ-ჯო-ბა,მე როგორც მასწავლებელმა გითხრათ ემა მისაკი ვარ,ვიცი როგორ უნდა მოვიქცე პირველ დღეს,ესარის მიზეზი თუ რატომ არ ვნერვიულობ,ჩემი ჰობი მარტოობაა,ჰმმ...უფრო ვიტყოდი რომ არამოთხოვნილი ჰობია,მშობლები მკვდარი მყავს,ამან მთლიანად შემცვალა,იმედია გამიგებთ.
მასწავლებელი:-იდეალური წარდგენა იყო ემა,გთხოვ მარცხენა ფანჯარასთან დაჯდე,ცარიელ ადგილას.დასვენებაზე შეგიძლიათ გაიცნოთ ერთმანეთი და....
ემა:-არა,გმადლობთ,არავის გაცნობა არ მინდა,ნუ შემაწუხებთ.(მასწავლებელს სიტყვა არ დაამთავრებინა და დიდი სითამამით ჩაუსწორა)
. დასვენება .
მისაკი:-როგორ იღიამიან,თითქოს არ იციან რომ რამდენიმე წელიწადში ერთმანეთს ვეღარც იცნობენ,რა საზიზღრობაა.ჩემი ახალი ოჯახი?ზედმეტად კლასიკურად მომეგება,მეტი კრეატივი უნდა ჩაედო,ოჯახი ისარის სადაც თუნდაც ჯდომა გიხარია და არა ის,რაც განწირულია დასასრულისთვის...
მოსწავლეები:-მერი,გაიგე ჩვენს ახალ მოსწავლეზე,მშობლები არ ყოლია,საწყალი,ალბათ ბებია ზრდის.
-არვიცი,უცნაური ვინმე ჩანს,თითქოს ვეზიზღებით ისეთი სახე აქვს,ნუ რა მნიშვნელობა აქვს.
-ჰაჰ,ინტროვენტობანას თამაშობს,შეიძლება მშობლებზეც იხუმრა, განსაკუთრებული რომ გამოჩნდეს.
-სახლამდე ჩუმად გავყვები,ვნახავ სად ცხოვრობს,მერე კი მოგიყვებით.
-რა საინტერესო გეგმები მოგდის თავში,იცოდე არუნდა შეგამჩნიოს.
-კარგი კარგი...
YOU ARE READING
•ეცადე წარმოიდგინო•
Adventure•მოზარდ ტიპიურ ინტროვენტ გოგონას(სახელად ემა) გარს ექსტრავერტული გარემო არტყავს,რის გამოც კომფორტის ზონა ენგრევა.კომფორტის ნგრევის გამო ქუჩაში გავა სადაც მჯდომარე გოგონას და ბიჭს დაინახავს....•