მომხდარი ტრაგიკული ამბის შემდგომ მისაკი ბებიას სახლში დაბრუნდა სადაც კენა და ნანნოც გადავიდნენ,გავიდა ერთი თვე,ორი თვე,სამი თვე,ოთხი თვე და საბოლოო მეხუთე თვეს მისაკის ცხოვრება კიდევ ერთხელ გადატრიალდა.
ჩვეულებრივი დღე იყო,ისეთივე როგორც წინა ოთხი თვეების დღეები,მისაკიზე ზურგს უკან ჭორაობდნენ,ზოგიც ხმამაღლა,ზოგიც ჩუმად.
სკოლიდან გამოსვლისას მისაკიმ პოლიციის ხმა გაიგონა,ისევე როგორც ყველა ადამიანს მასაც დააინტერესა რა მოხდა,ხმას გაყვა,შემდგომ მანქანა დაინახა და იქვე მივიდა.ორი გვამი დაინახა და დალეწილი შუშები,როგორც გაირკვა წინა ღამით,ეჭვმიტანილმა ორი მოხუცი გაქურდა და შემდეგ ხელი კრა ფანჯრის მიმართულებით,ფეხი აუსრიალდათ და ფანჯარას შეეჯახნენ ზურგით,ერთს ჩამტვრეული მინა ყელში მოხვდა,მეორეს კი ეჭვიმიტანილმა იარაღით ესროლა.
მოსმენის შემდეგ ემამ ყურსასმენები გაიკეთა და უბრალოდ გზა გააგრძელა,არც არის გასაკვირი იქიდან გამომდინარე რომ მის გადატანილთან შედარებით ეს არაფერი იყო.
ზებრაზე გადასვლის დრო მოვიდა,როდესაც მანქანამ სწრაფად გამოიარა,პირდაპირ მისაკის წინ,ყველა მიხვდა რომ მისაკი განწირული იყო,მაგრამ ამ დროს უცხო ბიჭმა ემას ხელი კრა და შორს მიაგდო,რის შემდეგადაც უკან სწრაფად დაიხია.
ემა:-რახდება,როდის ისწავლიან ტარებას.
უცხო ბიჭი:-უკაცრავად,მაპატიეთ თუ მხარი გატკინეთ როცა მოგარტყით,თავიდან მხოლოდ ეს მომაფიქრდა.
ემა:-მეხუმრები?პირიქით მადლობა რომ გადამრჩინე,რაიმეთი შემიძლია ეს სიკეთე გადაგიხადო?
უცხო ბიჭი:-თუ გინდათ ყავა ან ჩაი დავლიოთ ერთად,თქვენი ცხოვრებაზე მომიყვებით.
ვინაიდან მისაკი ისევ ზებრაზე ეგდო და ბიჭი მის წინ იდგა მძღოლმა დაუძახა:
მძღოლი:-გზიდან გადაეთრიეთ,სამსახურში მაგვიანდება.
უცხო ბიჭი:-ჰეიიი,კინაღამ გაგვიტანეს შენ რა გვეღადავები?დამპალოოო,ნაგავოო(ენა გადმოუყო.)
YOU ARE READING
•ეცადე წარმოიდგინო•
Adventure•მოზარდ ტიპიურ ინტროვენტ გოგონას(სახელად ემა) გარს ექსტრავერტული გარემო არტყავს,რის გამოც კომფორტის ზონა ენგრევა.კომფორტის ნგრევის გამო ქუჩაში გავა სადაც მჯდომარე გოგონას და ბიჭს დაინახავს....•