(თავი მეშვიდე)•ჯოჯოხეთი ერთი გვერდით•

4 0 0
                                    

                მისაკის მდგომარეობა
 
     მეღვიძება.........თვალებს ვახელ.....ფეხები  შებოჭილი   მაქვს.....ხელებიც.....თითქოს ისევ საოპერაციოში ვარ მაგრამ....რაღაც უფრო მძაფრი
სურნელია....სიმშვიდე.....

   5 წუთის შემდეგ:

  მისაკი:-ვიღაცის ნაბიჯების ხმა მესმის,უფრო და უფრო ხმამაღალია,უფრო და უფრო მძაფრი,გული უფრო და უფრო მიცემს,ვწითლდები,თვალებს აქეთ-იქით სწრაფად ვამოძრავებ და......კარები იღება...

გადაცმული:-მისაააკიიი,ჩემო საყვარელო პატარავ,როგორი ნაზი სხეული გაქვს,უკვე მინდება რომ.....

  მისაკი:-ვინ ჯანდაბა ხარ,ან აქ რა მინდა...

გადაცმული:-ჩეეემიი სახელია სნეიკი,ვფიქრობ არარის აუცილებელი იცოდე აქ რა გინდა,თუმცა მე უკეთილშობილესი ადამიანი ვააარ(იცინის),თვით ღმერთიც კი მწამს(უფრო იცინის),ამიტომ სიურპრიზი მოგიმზადე,თანაც ორი.

   მისაკი:-სიურპრიზი?რა სიურპრიზი....ჯანდაბა სად ვარ....ნანნო....კენაა(ყვირის).

  სნეიკი:-ბოზი ნანნო და ნაბოზარი კენა ახლა მოშორებით არიან,ამიტომ ენა ჩაიგდე პატარა ლაქიავ და ყურადღებით უყურე სიურპრიზს(უყვირის).

მისაკი:-ღმერთო ჩემო,ეს რაარის,დამეხმარეთ(ყვირის),მიშველეთ,გთხოვთ,ვინმემ გადამარჩინეთ.

  სნეიკი:-ვაი ვაი ვაი,როგორც ჩანს ასე არ ჩუმდები ამიტომ(დანას იღებს და მისაკის ხელში არჭობს).

  მისაკი:-(ყვირის) ააააააააააა,მიშველეთ,არა,ჩემი ხელი,არა,არაააა.

    სნეიკი:-ფუფ,ფუფ,მაინდამაინც ენა უნდა ამოგაჭრა რომ მოკეტო?(უყვირის და მისაკი ჩუმდება).როგორც იქნა გაჩუმდი,ახლა კი სიუუუურპრიზი სტუდიაში.(კარები იღება და ის ჟურნალისტი,თომასი, შემოდის რომელმაც მისაკი იმ  მდგომარეობამდე მიიყვანა რომ ყელი გამოეჭრა.)

მისაკი:-შენ....ნაბიჭვარო....თქვენ ორი.....ვიცოდი....

  თომასი:-ჰაჰ,როგორი სასიამოვნოა აქ დამბულს რომ გხედავ,იმის მერე რაც გაგიკეთე.(იღიმის).

•ეცადე წარმოიდგინო•Where stories live. Discover now