(თავი მეცხრე)•გავერთოთ•

6 0 0
                                    

   დღეს სკოლისთვის უფრო ვემზადები....იმედი მაქვს ნეარი დამხვდება.....კბილები გამოვიხეხე,თმები დავივარცხნე.....უნიფორმა გავისწორე....

მისაკი:-ნანნო,პარფიუმერია სად გიდეევს?(ეკითხება აბაზანიდან).

ნანნო:-პარფიუმერიაზე პირველად მეკითხები,ჩემს კარადაში დევს,მეორე უჯრაში.(უპასუხა ღიმილით).

მისაკი:-კარგიი.(გაიქცა კარადისკენ.)

კენა:-ნანნო,მე მზად ვარ,ვივახშმოთ.

ნანნო:მისაკიი!მისაკიი!მოდი ვახშამი მზადაა!.

მისაკი:-არ მშია,პირდაპირ სკოლაში წავალ.(უთხრა ეს და გარეთ გავარდა გაღიმებული.)

კენა:-ვაიჰჰ,როგორი გახარებულია,რა სჭირს?

ნანნო:-სიმართლე გითხრა და არ ვიცი....ზუსტად ერთი დღის უკან მკვდარს გავდა,ახლა კი თითქოს თავიდან დაიბადა.ცოტათი ვნერვიულობ.

კენა:-(გაეცინა) კარგ ხასიათზე თუა რა განერვიულებს?უბრალოდ ვიკითხე ასეთი გახარებული არასდროს მინახავს.

ნანნო:-ხო რავიცი,აი ეს სალათა გადაიღე,უგემრიელესი გამომივიდა.

კენა:-მმმმ......უგემრიელესია......ყოჩაღ ნონნა......

ნანნო:მერამდენედ გითხარი ნონნას ნუ მიძახი მეთქი,მისაკი რაიმეს შეამჩნევს.....

კენა:-მართალი ხარ,მომიტევე არღარ განმეორდება....ისე სჯობს ცოტახანი ორი სამი დღით მისაკი მარტო დავტოვოთ,ვფიქრობ ასე მის ბედნიერებას უფრო გამოანთავისუფლებს.

ნანნო:-რატომაც არა,კარგი იდეაა.მაგრამ სად წავიდეთ?

კენა:-ნატ....ნატაშას რომ დაურეკო?....ეგ ყოველდღე სხვაგანაა,რამეს გამოგვინახავს...

ნანნო:-კარგი....იმედია სცალია...(ურეკავს)

კენა:-რათქმაუნდა შენთვის სცალია!

ნანნო:-ჩუმად!(ტელეფონმა აიღო)

ნატაშა:-ღმერთო ჩემო შენ, სკანდინავიელო დიჯეივ,ამას იმიტომ გიძახი რომ შენს სახელს ვერ გამოვთქვამ,მუსიკას ჩაუწიე.

•ეცადე წარმოიდგინო•Where stories live. Discover now