1

338 22 10
                                    

- ფელიქს გთხოვ, წავიდეთ ამ ადგილიდან, არ მომწონს აქაურობა ცუდი წინათგრძნობა მაქვს

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


- ფელიქს გთხოვ, წავიდეთ ამ ადგილიდან, არ მომწონს აქაურობა ცუდი წინათგრძნობა მაქვს.-უმცროსი მკლვზე ეჯაჯგურებოდა ქერას.

- კარგი რა ჰან, რას ატეხე ერთი  ამბავი? უბრალოდ იქ შევალთ სურათებს გადავუღებთ საჭირო ნივთებს და წამოვალთ.

- ფელიქს მე იქ ფეხის შემდგენელი არ ვარ, მთელი სასახლე ღამურებით იქნება გადატენილი და მთელი ნივთები აოხრებული იქნება, ასე რომ ტყუილად შევდივართ - თავისა
არ იშლიდა შავგვრემანი.

- ტყუილად არ მიყიდია ღამურებისგან დამცავი ბადე, ასე რომ შენს თმას არაფერი მოუვა, რაც შეეხება ნივთებს რაც მჭირდება ყველაფერი მთელია.

- ჯანდაბა ფელიქს, სასაკლაოზე შენი ფეხით მიდიხარ? იქ რომ ვამპირები ცხოვრობდენ?

- არა რა, სუნმინს უნდა ვუთხრა საშიშ ფილმებს აღარ გაყურებინებს.

- მაგას მნიშვნელობა არ აქვს.
შუა საუკუნეების სასახლეში რომლებიც ღამურება ტერორის ქვეშ მოაქციეს, მიდიხარ რომ არარსებულ ნივთებს ფოტო გადაუღო რომლებიც ღამურება ფერფლად აქციეს, ამ ყველაფერს რომ შევეშვათ საუკუნეებია ეს სასახლე არსებობს შენი აზრით რომელი ნივთი გაძლებდა?

- ჰან თუ შემომყვები, ჩემივე ხარჯებით ჯეჯუს კუნძულზე გაგშვებ ორი კვირა და რომ ჩამოხვალ, ბუსანში წაგიყვან ჩემს აგარაკზე.

- მპირდები? - ნეკა თითი გაუწოდა ჭორფლიანს.

- გპირდები - მანაც ახლართა თავის ნეკი მისაში და ცერები შეაერთეს.

- კარგი ჯანდაბას მოვდივარ.

______________________________________

- ვიღაცეები ჩვენთან, თავისივე ფეხით მოვიდნენ

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


- ვიღაცეები ჩვენთან, თავისივე ფეხით მოვიდნენ. - ფანჯრიდან გადაჰყურებდნენ ორი ბიჭი, ეზოში მომხდარ ამბებს.

- მათი ხმა გესმის? ის ბიჭი სულელია ასეთ ადგილებში სიარულს თავი უნდა დაანებოს თუ ცოცხალი გადარჩა. შავთმიანი კი ჭკვიანია. მოიცა რა ერქვა?
ჰანი, ხო ჰანი, აქედან წასვლა უნდა, როგორ ამბობდა აქ რომ ვამპირები იყვენო? - სიცილით აჯავრებდა შავ სამოსში გამოწყობილი ბიჭი.

- ორივე სულელია, მაგრამ ორივე ლამაზია, განსაკუთრბით კი ქერა.

- რაო ჰიუნჯინ  იმ ბიჭით მოიხიბლე?

- იგივეს ვიტყოდი შენზეც მინჰო!

- ჰაჰა, რას გავს, მახინჯია თან ადამიანია.

- ის ორი რომ აქ შემოვა თითი არ დააკაროთ, მათ სისხლის დალევას არ ვაპირებ.

- მე კი შევიკავებ თავს, მაგრამ არამგონია სემი და ჯონგუკი ამაზე დაგვთანხმდნენ.

- დაგავიწყდა ვინ განაგებს მთლიან ციხეს?

- კი მაგრამ სემი შენი ტყუპის ცალია და მასაც იგივე მოვალეობა აკისრია რაც შენ ჰიუნჯინ. ხოლო ჯონგუკი შენი გარდაცვლილი დის, იეჯის შვილია, დაგავიწყდა?
სამეფო სამივეს გეკუთვნით.

- მათ სამეფო არ აინტერსებთ! ამიტომაც მთელს სამეგოს მე ვმართავ.

______________________________________

რაღაც მუზა მომაწვა და წერა დავიწყე.

ასეთი სტილის ფიკს პირველად ვწერ და თუ სადმე შეცდომა იყო არ გამკიცხოთ.

ძაან პატარა თავია, ცუდად ვარ და შეძლებისდაგვარად ვეცადე დიდი გამოსულიყო. ვეცდები შემდეგი თავები უფრო დიდი იყოს.

Bye.....★

the curse of the black castleWhere stories live. Discover now