4

172 20 6
                                    

სემი და ჯონგუკი, სასახლის ყველაზე მაღალ ადგილას არიან

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

სემი და ჯონგუკი, სასახლის ყველაზე მაღალ ადგილას არიან. აქ
უკვე საუკუნეებია აქ აღარავინ ამოდის.
ადრე ეს კაბინეტი ბიჭების ბებიას და ამ სასახლის მმართველს ჰვასას ეკუთვნიდა, მაგრამ მისი სიკვდილის შემდეგ აქ აღარავინ ამოდიოდა, ამიტომაც ბიჭებმა ეს ყველაფერი თავის სასიკეთოდ გამოიყენეს და ფელიქსზე და ჰანზე დაიწყეს ლაპარაკი.

განიხილავდნენ როგორ მოეტაცებინათ და როგორ ესამოვნებინათ თავები სისხლის დალევით. დიდი ხანია ადამიანის სისხლი აღარ ჰქონიათ. ამიტომაც ამ შანსს ხელიდან არ გაუშვებენ.

- წარმომიდგენი როგორ იწივლებენ და შეგევეხვეწებიან რომ არ მოვკლათ. - იცინის სემი და ჯონგუკიც ყვება.

- მაგრამ მთავარი არ უნდა დაგვავიწყდეს, გეგმის განხორციელების შემდეგ აქედან უნდა ავითესოთ თორემ ჰიუნჯინი ჩვენგან ფიტულებს გააკეთებს. - უსევ სიცილი დაიწყეს ბიჭებმა.

- სასაიამოვმო მოსასმენია, რომ ამდენი ხნის შემდეგ ადამინის სიხსლი გვექნება.

- იცი ფელიქსისგან უცნაური აურა მოდის. - ეუბენება ჯონგუკი და თან რაღაც წიგნს ათვალიერებს.

- ადამიანი არა? მაშინ მე რატომ ვერ ვიგრძენი? - მაგიდაზე ჩამოჯდა სემი.

- არ ვიცი, მაგრამ ისეთი შეგრძნება მქონდა ჩემს წინი ის იდგა.  - წიგნი გვერდით გადადო ჯონგუკმა და სემს მიაშტერდა.

- მოუცადე, ის იდგა? ეგ ხომ შეუძლებელია? - მაგიდიდან ჩამოხტა სემი და ჯინგუკის გვედით მოკლათდა.

- არ ვიცი, მასაც მისნაირად აქვს ჭორფელიბი, მისი ტუჩები და თვალები, ხმის ტემბრითაც კი მას გავს. - ემოციები მოაწვა ჯონგუკს.

- კი მაგრამ ჩემი თვალით ვნახე, როგორ გაუყარეს ვერცხლის დანა გულში. შენც იქ არ იყავი?

- და იქნებ გადარჩა?

- ვერცხლის დანა იყო გუკ.

- მერე რაა, მინჰოსაც ხომ გაუყარეს?

- მას გულთან მიხვდა, მინჰო კი მხარში დაჭრეს.

- მე მაინც მგონია რომ ისა! და იქნებ რეინკარნაცია? - ფეხზე წამოდგა და აქეთ-იქით სიარული დაიწყო.

- არვიცი.

______________________________________

______________________________________

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- მესიზმრება ხომ? - თავი წამოყო ბიჭმა. - რომელ საუკუნეში ჩარჩით,
მოიცა ფელიქს ჩვენ რა დროში ვმოგზაურობთ? აუუუ რამაგარია - ტაში შემოკრა.

- ჰან რომ არ გაგიჟდი, რა დროში მოგზაურობა? სინამდვილეში ხდება ყველაფერი. - ხელებს თვალებთან უფრიალებდა ფელიქსი.

- მოიცა რაზე ლაპარაკობ? - სერიოზულობა დაეტყო.

- რაზე ვლაპარაკობ და ამ ორმა ხისთავიანმა "გამოგვამწყვდია" 
რა ჯანდაბად არ ვიცი.

- მე უკვე გითხარი რისთვისაც მჭირდებოდი - ჰიუნჯინამ გამომწვევი ღიმილით შეხედა.

- ფელიქს ვინები არიან ესენი?

- ვამპირები. - თქვა თუ არა ფელიქსმა, ჰანმა წივილ-კივილი ატეხა.

- ვაიმე არ მომეკაროთ. იცით მე საშინელი სისხლი მაქვს. ყველგან მატლებია. თუ ჩემ სისხლს დალევთ მოკვდებით, იმდენად უვარგის ვარ. - კარებისკენ გაიქცა მაგრამ ვიღაცის ხელმა შეაცერა, რომელიც წელზე ჰქონდა შემოხვეული.

- არაფერს დაგიშავებ, და თუ ახლა შენ გარეთ გახვალ დამიჯერე მოკვდები, არა ჩემი ხელით არამედ
იმ სატანების რომლებიც კარებთან არიან ჩასაფრებულები და ერთი სული აქვთ, თქვენი სისხლით ტუჩები   შეიღებონ. - ჰანი ბიჭს თვალებში უყურებდა. მგონი ჰიპნოზდებოდა.

- მაშინ ჩევნ წავალთ. - თქვა ჰიუნჯინმა და ფელიქს ხელი მხარზე ფადახვია.

- ფელიქს სად მიდიხარ? მასთან მარტო მტოვებ?

- გვერდით ოთახში ვარ. ნუ ღელავ არაფერი მოხდება. - დაამშვიდა მეგობარი და ოთახიდან გავიდა.

__________________________

თქვენ არიცით მე რა შუში ვჭამე ამ ფოტოებს რო ვეძებდი😺

the curse of the black castleWhere stories live. Discover now